Gå til innhold

iDrive, CCC, CIC, NBT, Combox & mye annet rart-tråden


awt
 Share

Anbefalte innlegg

@Ingvaldsen: du blir vel kvitt den CCC-en, men jeg begynte å lure på om du hadde rukket å kjøpe en CIC som du skulle selge allerede. Den jeg kjøpte er kanskje ikke 100%, så mulig jeg blir interessert igjen ;)

@Basse Lusk: så litt generisk ut den antenna, men jeg snubla over en annen tråd der noen brukte en billig antenne og den fungerte bra så lenge monteringen var riktig. Regner med at hovedfordelen til OE-antenne er å sitte så høyt oppe, uten at noe fra bilen blokkerer signalet. Har bestilt to stk. fra Ebay, så tester de først, men takk for input.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Noen som har link til å laste ned CIC europe 2022? Skal kjøre til Estland og kartet mitt skulle gjerne vært oppgradert før den tid. Gjerne en fullverdig fil og ikke x..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, danskiii said:

Noen som har link til å laste ned CIC europe 2022? Skal kjøre til Estland og kartet mitt skulle gjerne vært oppgradert før den tid. Gjerne en fullverdig fil og ikke x..

@Otis har du kanskje? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.7.2021 den 23.11, danskiii skrev:

Noen som har link til å laste ned CIC europe 2022? Skal kjøre til Estland og kartet mitt skulle gjerne vært oppgradert før den tid. Gjerne en fullverdig fil og ikke x..

Henger meg på denne, trenger dette selv på sikt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, awt said:

Sverige/Finland og Estland er forskjellige versjoner, så du må bytte på ferjekaien. 🙃

Satt akuratt å leste på det faktisk :P men det går fint, må bare ha en minnepinne med hver av dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde samme minnepinne, men forskjellige mapper som måtte flyttes. Trenger jo da PC, så er nok greiest med to.

Byttet riktignok bare den ene gangen, kjørte via Polen og Tyskland hjem, men var ikke før Danmark jeg ble kartløs, og der klarer man seg. :)

Man trenger heller ikke taste inn FSC-koden på ny ved bytte mellom øst og vest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, awt said:

Jeg hadde samme minnepinne, men forskjellige mapper som måtte flyttes. Trenger jo da PC, så er nok greiest med to.

Byttet riktignok bare den ene gangen, kjørte via Polen og Tyskland hjem, men var ikke før Danmark jeg ble kartløs, og der klarer man seg. :)

Man trenger heller ikke taste inn FSC-koden på ny ved bytte mellom øst og vest.

Tror jeg har en "lifetime" kode per nå men får ikke lastet ned tor-rent nå som jeg kun har jobb pc så håper noen har eller kan laste ned

Endret av danskiii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.7.2021 den 23.11, danskiii skrev:

Noen som har link til å laste ned CIC europe 2022? Skal kjøre til Estland og kartet mitt skulle gjerne vært oppgradert før den tid. Gjerne en fullverdig fil og ikke x..

Europe Premium 2021-1 West og Europe Premium 2021-East du trenger eller er det en annen versjon?

Endret av Øyvind L.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...