Gå til innhold

iDrive, CCC, CIC, NBT, Combox & mye annet rart-tråden


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Når jeg spiller fra Iphone'n så streamer jeg Spotify via bluetooth.. Det funker knall, men ganske knotete og vanskelig innstillinger for dette. :/

Den muligheten har jeg dessverre ikke, men kunne gjerne tenkt meg det. Satser på å få gjort noe med det en vakker dag. :)

Er det noen som har ettermontert Combox og 6NR her inne? Vurderte dette en stund selv, men jeg klarer ikke helt å forsvare prisen :P

Lurer på om Saltkjelen muligens har gjort dette, hvis ikke så tror jeg ikke han er langt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal det være mulig å skifte sang på iphone via rattet når det er installert combox?

Kunne godt tenkt meg å skaffe en slik for å slippe aux ledning som henger ut av armlenet, for å kunne skifte sanger..

Er det noen som vet om en slik telefonadapter som installeres i armlenet, om den gjør samme nytten som combox bare uten å sende musikken via bluetooth? Det skal også nevnes at jeg ikke har usb i armlenet, så det er kanskje ikke mulig for meg uansett..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva snakker vi om kostnadsmessig for å få tak i en slik combox? Skal bilen inn til koding også ifm denne installasjonen?

Er litt frustrert over BMW, man kan proppe bilene med infrarød kamera, internett, aktiv cruise osv.. men er man ikke på vakt så ender man kanskje opp med en bil uten en eneste koppholder.. (mitt tilfelle) og selvfølgelig bluetooth-overføring av musikk..

Til og med Leafen til kona har bluetooth.. (og koppholder..) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva snakker vi om kostnadsmessig for å få tak i en slik combox? Skal bilen inn til koding også ifm denne installasjonen?

Er litt frustrert over BMW, man kan proppe bilene med infrarød kamera, internett, aktiv cruise osv.. men er man ikke på vakt så ender man kanskje opp med en bil uten en eneste koppholder.. (mitt tilfelle) og selvfølgelig bluetooth-overføring av musikk..

Til og med Leafen til kona har bluetooth.. (og koppholder..) :)

http://www.bimmer-tech.net/ her inne finner du priser på utstyr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva snakker vi om kostnadsmessig for å få tak i en slik combox? Skal bilen inn til koding også ifm denne installasjonen?

Er litt frustrert over BMW, man kan proppe bilene med infrarød kamera, internett, aktiv cruise osv.. men er man ikke på vakt så ender man kanskje opp med en bil uten en eneste koppholder.. (mitt tilfelle) og selvfølgelig bluetooth-overføring av musikk..

Til og med Leafen til kona har bluetooth.. (og koppholder..) :)

godt poeng der stavangerske.... jeg kjøpte ikke ny bil og har aldri hatt BMW slik at combox etc. etc. var totalt ukjent for meg.... får ikke opp spilleliste iallefall. Musikk via HDD er på liste selvfølgelig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva snakker vi om kostnadsmessig for å få tak i en slik combox? Skal bilen inn til koding også ifm denne installasjonen?

Er litt frustrert over BMW, man kan proppe bilene med infrarød kamera, internett, aktiv cruise osv.. men er man ikke på vakt så ender man kanskje opp med en bil uten en eneste koppholder.. (mitt tilfelle) og selvfølgelig bluetooth-overføring av musikk..

Til og med Leafen til kona har bluetooth.. (og koppholder..) :)

http://www.bimmer-tech.net/ her inne finner du priser på utstyr :)

€549 for den rimeligste!! dæven! og så skal et BMW verksted programmere for like mye antar jeg.. ingen i norge som driver med slikt... skal høre med en kar på kløfta. jeg hadde MB før, der fikk jeg oppgradert COMAND enheten. det ble dritlekkert!! kommer med info om det er matnyttig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man opp spotify spilleliste på skjermen visst man har comboxen?

Nei, man kan hvertfall ikke velge forskjellige spillelister, artister osv som man kan på Ipod.

Men man kan velge neste sang i den spillelisten man har valgt på tlf.

Tror ikke man fikk vist alle andre sanger i samme spillelisten på skjermen heller.. Husker ikke helt :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...