Gå til innhold

iDrive, CCC, CIC, NBT, Combox & mye annet rart-tråden


awt
 Share

Anbefalte innlegg

noen her som tar på seg å bygge om min e70 til CIC dab+ og combox?  blir helt svimmel av hele greia, noe passer her men ikke der i følge dem og de. dab antenna til cic passer ikke der det står at dab signalet skal inn med en annen kontakt.. og emulatoren jeg har som skulle fungere med kamera fungerer ikke alikevell ifølge noen... 

virker som alle guider å tråder på nett er forskjellige.

vil gjerne betale noen som kan dette istedenfor å sanke inn en haug med deler som ikke fungerer, drit lei av å vente i evigheter på ting i posten som kanskje ikke fungerer.

 

har nå kjøpt inn skjerm, data med dab, fakra dab antenne til bmw, combox, alle nye stikk som trengs å flyttes over, idrive hjul og klima deksel.

noen i 50mils radius fra Dombås som ordner dette mot en pen sum ?  bilen kan jobbes på de 12 dagene jeg er borte på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Ingvaldsen said:

noen her som tar på seg å bygge om min e70 til CIC dab+ og combox?  blir helt svimmel av hele greia, noe passer her men ikke der i følge dem og de. dab antenna til cic passer ikke der det står at dab signalet skal inn med en annen kontakt.. og emulatoren jeg har som skulle fungere med kamera fungerer ikke alikevell ifølge noen... 

virker som alle guider å tråder på nett er forskjellige.

vil gjerne betale noen som kan dette istedenfor å sanke inn en haug med deler som ikke fungerer, drit lei av å vente i evigheter på ting i posten som kanskje ikke fungerer.

 

har nå kjøpt inn skjerm, data med dab, fakra dab antenne til bmw, combox, alle nye stikk som trengs å flyttes over, idrive hjul og klima deksel.

noen i 50mils radius fra Dombås som ordner dette mot en pen sum ?  bilen kan jobbes på de 12 dagene jeg er borte på jobb.

Bimmerupgrade norway er vel beste der, så får du vel garanti på jobben også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, danskiii skrev:

Bimmerupgrade norway er vel beste der, så får du vel garanti på jobben også :)

Har tatt kontakt men dårlig med respons etter at jeg fikk beskjed om at emulatoren min var udugelig og de/han skulle finne den rette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fysiske greier du nok fint selv. Jeg kan se hvor mye jobb det er mtp. software, jeg har per def. alt man behøver, men foretrekker å ha gjort ting minst 1 gang selv før jeg hjelper andre med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at det ikke er mulig å sortere musikk på annet enn alfabetisk i Music Collection(HDD musikk) på E90 med CIC navi proff?

Hos meg så blir all musikk sortert alfabetisk. Når jeg velger et album i search så kommer sangene alfabetisk og ikke etter nr som de er normal i albumet. 

Er det slik hos alle eller bare meg som ikke har forstått hvordan jeg kan endre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Sitter og titter litt om dagen. Har bestemt meg for at hvis det skal bli ny bil, så er CIC ett must. Er det noen som har ettermontert apple car play på sin CIC. Så på litt videoer i går, og det ser jo veldig lovende ut, samt godt integrert. Tror ikke jeg har verken lest eller sett så mange som har gjort dette i Norge? Så bilradio spesialisten var montør for bimmertech sin versjon.

Hvis noen har dette, fungerer det så bra som det ser ut som. Litt rart det er så lite utbredt hvis det gjør det. Billig oppgradering for å få litt mer moderne preg ut av bilen.

https://youtu.be/Nu9lMGj6WRo

 

https://bavarian-automotive.co.uk/products/bmw-carplay-retrofit

https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1808886

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...