Gå til innhold

iDrive, CCC, CIC, NBT, Combox & mye annet rart-tråden


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Har ikke knappen originalt nei.

 

EDIT: Altså,så sant du ikke har sportsautomat osv da hvor du har en liten "sport" knapp bak girspaken.

 

Pre LCI hadde denne på 545i i kombinasjon med en sportpakke av noe slag men jeg har ikke gravd så dypt i dette.

Endret av SweetBMW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi (jeg og Tommi) hadde planer om å gjøre dette, men det blir nok ikke aktuelt mht. manglende navigasjonsvisning i HUD og klimakontrollgrafikken.

Still 7ern til disposisjon Lasse så smeller vi den inn sammen med noen adaptive LED :)

:drool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, mitt deksel er helt annerledes, og i sort plast.

 

Det er mulig å skjære ut til mikrofon, men det peneste er nok et nytt deksel ja. Ser ser forøvrig ut som om Koed har et brukt liggende (om jeg tastet riktig delenummer (51447897582)), så det kan jo være en tanke.

 

Kontakten har delenummer 61138377072 og pinnene 61138369700 (det er mulig jeg har begge deler liggende forøvrig, men de koster ikke så mange kronene).

Da var endelig alle delene komt, GS hadde ikke alt inne, men når bluetooth antenne kosta under 300 der og 14-1500 på koed så var det verdt å vente på.

 

Så da er det bare å montere. mangler ledningsnett og monteringsanvisning så lurte på å vær så freidig å spør awt om litt hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...