Gå til innhold

iDrive, CCC, CIC, NBT, Combox & mye annet rart-tråden


awt
 Share

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, awt skrev:

Ut fra en annen tråd her inne har du HU_entry, noe som vil si NBT.

Hu_entry er ikke NBT. 

F30 ble levert med USB/AUX i armlenet uten combox også, men du trenger Combox for å kunne streame musikk via bluetooth.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, lagunilla skrev:

Nei. Det du sikter til heter Hu_entrynav (S606A.)

@vegard89 har mid versjon av cic som ser sånn ut:2033BA22-B831-4F3E-AA65-BE02E782B7E6.jpeg.5cdc8ccf5cf5e6819342ce0301309344.jpeg

Vil det fungere og bruke Tune2air på bilen min da @lagunilla ? Jeg prøvde også med originale USB kabelen til min iPhone 8 igår. Da kom det opp Apple (også sto det noe mer som jeg ikke husker i farten). Så da jeg gikk inn på CD/multimedia og trykte på USB så kom jeg inn, men fikk feilmelding om at jeg ikke kunne spille av noe musikk. Sku ønske jeg hvertfall kunne spille av musikk og få det opp i skjermen hva slags musikk jeg hørte på osv.

Endret av vegard89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra @awt:-)

Ja men har lest noe tidligere at det ikke skal være nødvendig og bruke y-kabel, men at du bare kan bruke en vanlig USB kabel. Men har aldri fått dette helt bekreftet, og siden jeg heller ikke har fått det helt til og fungere med den USB kabelen som fulgte telfonen, så blir jeg litt usikker. 

Endret av vegard89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, vegard89 skrev:

Det går bra @awt:-)

Ja men har lest noe tidligere at det ikke skal være nødvendig og bruke y-kabel, men at du bare kan bruke en vanlig USB kabel. Men aldri fått dette helt bekreftet, og siden jeg heller ikke har fått det helt til og fungere med den USB kabelen som fulgte telfonen, så blir jeg veldig usikker. 

Har du vurdert å ettermontere NBT? Hadde heller brukt tid på det. CIC er noe dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, lagunilla skrev:

Tar 10 min å montere, og koding kan jeg hjelpe deg med. Du får komplett NBT på eBay til rundt 5-6kkr.

Okei takk.

Da skal jeg prøve og sjekke ut det litt. Så tar jeg kontakt med deg igjen :)

Endret av vegard89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

On 3.12.2017 at 8.51, johanngj skrev:

Mine BT problemer forsvant øyeblikkelig da jeg skrudde av Siri. 

 

On 3.12.2017 at 8.55, awt skrev:

Kanskje det kan være noe der? Fruen har ikke Siri aktivert på sin 6, og jeg tror ikke hun har problemer. Hun har ihvertfall ikke klaget på det.

Prøvde det men det funka ikke. Hadde faktisk allerede av Siri, men på iOS 11 er det litt flere valg (Siri forslag i søk etc - slo også dette av). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, awt skrev:

Kjøp iPhone 10! :D

Det er løsningen på mye faktisk. :D Jeg byttet til Huawei P10 i sommer, kjempetelefon, men angrer nå på at jeg ikke la til litt ekstra for iPhone igjen. Alt, absolutt alt som har med integrering opp mot bil, anlegg osv. osv. er så mye bedre og enklere med iPhone. CIC funker greit med android, enda bedre med iPhone. På iPhone kommer varsler opp om hvor lenge til jeg er hjemme og raskeste vei ved tanke på trafikk, albumbilder fra Spotify osv. osv.. Samme med Rav4en, iPhonen til dama funker mye bedre opp mot infotainmentsystemet der enn Android...

Altså alt går, men er man litt sær og ønsker det lille ekstra -> iPhone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...