Gå til innhold

Team Aven Auto E30 S38 | Motor komt i bilen :)


|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

blir nok bra md servo :) håper bare pumpa funker, sjøl om den har ligget i noen år nå :)

Gjer den heilt sikkert ;)

ser bra ut dette ole :) servo ? kjøre uten eg hehe :) . du har vel e36 tannstang vel ?

Da har ikkje du servo tannstang iallefall, det hadde eg når eg var på skogen :P

Eg skal bytte til E36 tannstang ja :)

Har e36 tannstang som e tapa av olja og plugga . also uten servo :) hehe. har me selvopprettelesen på bilen .. mangen meiner det e bedre uten servo .. menmen .. alle dei so kjøre i bdt har ikke servo på e30'n sine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, såpass. Eg synst det var eit helsikke uten servopumpa iallefall men det kan jo også ha med att understellet var veldig lite up to date, ødela travers foringene i benken dagen før og dempere fjører var heller ikkje av det hardeste :P

Kjem seg vel no når eg har skifta til powerflex og coilovere kjem i løpet av veka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt med E30 vinterbil ;-)Har du heil/hal bur i grom E30'n din?

Hehe, jepp :P

Nei har ikkje det enda, blir litt nedprioritert før sesongen men skal ikkje sjå vekk ifra att det kjem eit heilbur i løpet av sommaren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjekk tråden til joacim flatby nilsen på powerdrift, han har gjort detta før. er litt triksing for og få detta bra. bør helst varme opp godset i org beina da de er støpt, så du får god heft på sveisen. kaldsveis er ikke no sjakktrekk. som sagt hør med joacim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...