Gå til innhold

...


winchester
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 167
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, takk for det...

Fikk inn flere deler av interiøret, venter med å skru fast setene og ha på teppelistene før jeg får tak i tectylolje til å ha innvendig i kanalene. Er en drittjobb å ligge på ryggen med hodet trykt oppunder dashbordet for å skru fast hanskerommet altså... :-k

2012-01-16184919.jpg

Monterte på skjermene, lokariskjermene, frontfangeren, indre- og ytre endeledd v.s og tectylerte hjulhuset v.s. Nå venter jeg på dempere fra Marius og bærekule fra GS, så kan fjærbeina monteres opp igjen, men mangler fortsatt kalippere foran. Noen som har til en billig penge? Trenger ikke være fin, skal sandblåses likevel.

2012-01-16184937.jpg

2012-01-16184947.jpg

2012-01-16185007.jpg

Valgte å ta meg en pause fra rustsveisingen i dag, så slipte ned bakstillingen slik at den er klar for et strøk med maling i morgen. Viste seg at foringene egentlig var bedre enn forventet, så da blir det kun differensialforingen som byttes ut.

Om jeg står på i morgen så skal jeg vel muligens få sveiset mesteparten av det som står igjen, slik at bakstillingen kan settes opp igjen relativt kjapt, time will show...

Har også tenkt litt tanken på å fortsette med mitt eget "tyskerstuk" som jeg gjorde på E36'en, så tanken på å lakkere opp panseret med det tyske statsflagget på tvers, tre striper i grillen (sort, rød og gul) og gul film på nærlysene? Her er et bilde av gamle godbilen, hehe.

387364_191960570886193_100002167539726_411034_1460324579_n.jpg

Over og ut, Rustgarasjen (passende navn, Pedi? :wink:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft, åssen farge skal du ha på bilen? svart med tysk flagg? Lurer på åssen det hadde blitt med alpina-racing fargene.. altså gul/rød/sort skrått over hele bilen, evt bare taket i tyske fargene. Bare litt idemyldring fra mins ide:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...