Gå til innhold

...


winchester
 Share

Anbefalte innlegg

Bra arbeid =) Dæven de var mye rust på den :o hadde aldri studert den så nøye eg =) dro den bare hjem å der ble den stående =)

Men har du fått motoren til å gå slik den skal ? Funne ut av hor den suger inn falsk luft ?

Virkelig bra trå =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 167
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, var endel mer enn forventet ja, men det begynner å bli ganske rustfritt nå. Nei, skal finne ut av det etter at jeg er ferdig med rustsveisingen. Dieselen er jo også helt gåen, lukter gammel beis. :lol: Så skal tømme tanken og bytte dieselfilter. Hadde du feilsøkt noe særlig for lekkasje i motorrom siden du mente det var bak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytte rakkern for en rusthaug:P men utrolig flott arbeid, bra du er grundig når du først er igang.

Lite spørsmål, hva slags grunning bruker du?

Hehe, rustwagon 2012 det her. Er en grunning som hindrer rust, og skal visstnok også "drepe" overflaterust. Hvorvidt det funker gjenstår å se. Kjøpte den hos en jernvareforhandler, husker ikke navnet i farten.

Bare for å være sikker... Du har endepluggen på, på returen til dysene?

Hehe, ja den skal være der, med mindre noen har vært å tuklet på den. Kan dobbeltsjekke senere.

Du imponere no Winchy!! :)

Hehe, tusen takk Ole, men må si jeg begynner å miste litt av motivasjonen som holdt meg gående i starten, så i morgen har jeg i bakhodet tanken om å ta en fridag...

-Veldig bra jobbet på denne og ja. Hadde selv gitt opp for mange rusthull siden..

Hadde jeg visst at det var så mye rust på den før jeg allerede hadde sveiset ferdig ene siden, så hadde jeg nok plukket den i fillebiter og solgt den i deler, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja. Men rop ut om du vet om noen originaldempere til 45mm fjærbein som går gjennom EU som jeg kan kjøpe eller eventuelt låne om salg er uaktuelt... Bærearmene og traversen bak er klar til å monteres opp igjen når jeg får tak i ny differensialforing, så da gjenstår det bare å sveise det forbaska rusthullet en dag. Kjenner jeg meg rett så blir det vel heller til helgen, så får jeg holde på litt med de andre hullene på fredag. Får vel også snart bredderne av Yngve i posten, så må også pusse og kappe til de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja. Men rop ut om du vet om noen originaldempere til 45mm fjærbein som går gjennom EU som jeg kan kjøpe eller eventuelt låne om salg er uaktuelt... Bærearmene og traversen bak er klar til å monteres opp igjen når jeg får tak i ny differensialforing, så da gjenstår det bare å sveise det forbaska rusthullet en dag. Kjenner jeg meg rett så blir det vel heller til helgen, så får jeg holde på litt med de andre hullene på fredag. Får vel også snart bredderne av Yngve i posten, så må også pusse og kappe til de.

Eg skal faktisk bytte ut demperane framme på min herje bil, det er 45mm. Vist dei ikkje er sprengt skal du få dei om du betaler frakt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lenge til det blir gjort? Skrik ut om de er ok. :)

Skal sjå på dei imorra, så får du nokk tilbakemelding da om dei er blåst. Synst det kjennest sånn ut men kan jo vere fjøyrene og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...