Gå til innhold

Jan Magnus E30 M-Tech2 Turbo.


jan magnus
 Share

Anbefalte innlegg

Imponerende å følge med på :) Har fulgt med her hele tiden selv om jeg ikke har kommentert. Har jo bra peiling på hva du driver med, og at du er så nøye og liker å ha ting rent og pent liker jeg :D

Takk takk :) helveis jobb er bedre enn halvveis ;) ser at folk er inne på tråden og leser selv om de ikke skriver så mye så folk følger med :) og det er hyggelig. Egentlig så er jeg på utkikk etter sportsinteriør i enten skinn eller stoff så jeg burde vel ikke brukt så mye tid på det gamle jeg har når jeg ikke skal beholde det, men jeg vet jo ikke når jeg kommer over noe annet så jeg får bruke det jeg har sålenge:) venter fortsatt på coiloversen'e da. Virker som at det tar sin tid... Noen som har ventet mer enn 4 uker på dette? Skulle ta 2-3 uker så jeg venter i spenning nå. Kjøpt hos senk.no (norsk bildelsenter)

---

I am here: http://tapatalk.com/map.php?sr04ug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bare stikke inn en liten nyhet. har vært å hentet meg "ny" bil i dag. facelift coupe 330d ess perfomance.

bilen er en original mtech. istedet for å lage en nye trød på bare denne bien så slenger jeg inn et par bilder av denne her, planen er å sote ruter ,montere csl bakluke ,bytte eksos og sette inn open air filter så det blir ikke mange innleggene.

IMAG0463.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant enda mere snadder i bagasjen, så da er det vel bare å kappe bort å sveise inn nytt.

d69b45ff.jpg

2cb6a683.jpg

e2796d5e.jpg

mye dårlig arb rundt om med fuging og fiksing av rust så her blir det litt pussing og et strøk med owatrol :)

sukkerspinnmaskin ?

86392761.jpg

pusset behandlet og klar til fuking og strukturmasse. venter med strukturmassen til hele bagasjen er ferdig sveiset.

bdbd1dfd.jpg

så det morsomste idag. endelig litt montering. denne gangen bremserør med alt nytt.

Litt bøyeverktøy 8)

6e8a3923.jpg

så ferdig resultat.

3bf972db.jpg

bærearmene bak er ferdig sandblåst til torsdag så da skal de hentes og leveres sammen med bærebruer og div på pulverlakkering .

venter fortsatt på KW coiloversene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da ser det ut til at det kommer et par overaskelser til meg i morgen , så følg med :mrgreen:

Mener å huske du sa du skulle ha originalt og ikke no turbo greier når jeg var å henta 5'ern på polering jeg :) Hehe

Blir bra det her ! Grom bruks børse du har fått deg og :) hva er specs på den ?

jeg sa kanskje det, vi får se ;) det er godt med litt skikkelig drag og.

det skulle ifølge selger være 255hk og 515nm , noe som er meget sansynlig. går veldig bra til å være diesel, men dette viste jeg, dette er min andre 330cd. den forrige hadde veldig like specs med en annen trimleverandør. så den vanker det cluch-bytte på til helgen/uken. mye skruing om dagen.

er du snart klar for detailing da ? er muligheter fremover nå om et par uker og utover når jeg får e30 på hjul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser meget bra ut, godt å se at du tar deg tid å gjør det nøye! :)

Forresten, hvor har du kjøpt bøyeverktøyet?

Takk for det :)

Jeg låner bøyeverktøyet av en kompis på verkstedet, men om jeg skulle gjettet helt villt så tipper jeg at de har dette på biltema eller jula.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

disse bilene har sunket fra 320k til rett under 250k på 2-3 år så den har falt mye i pris ja.

Var det nødvendig å legge på ekstra understellsmasse over den originale?

helt sikkert ikke. men jeg gjorde det fordet for synets skyld og at den gamle er vel ikke like fleksibel som den nye med tanke på steinsprut osv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...