Gå til innhold

Jan Magnus E30 M-Tech2 Turbo.


jan magnus
 Share

Anbefalte innlegg

ukens oppdatering.

lakkert motorrom. og bare for å nevne det så er det ikke meningen å herme etter noens fargevalg. jeg tenker da på FTE sin e30. dette er også en helt annen fargekode. fargevalget er heller ikke inspirert av frank tore sin bil. dette var noe jeg bestemte meg for for 3 år siden at jeg skulle ha . så jeg håper dere liker den. det gjør ihvertflall jeg ! :mrgreen:

d14fe0ff.jpg

27e73c67.jpg

har også fått montert på csl bakluken på e46 :D

15b78e0e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har på en måte ganske så likt prosjekt! :)

Ser det begynner å bli en del av dissa E30 bila fra Jessheim nå også :P Prata med en annen figur med en artig doning på Streetmeet på Årnes for et par uker sia. En orginal Diamant svart M-Tech II med M50 motor. Jeg har kjørt en blå E30 med hvite felger noen ganger på Jessheim nå, har sett flere! Dèt liker vi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk i dag satt sammen litt på bilen. Men jeg trenger litt hjelp til å finne ut hvordan kablingen til lampene , spylervæsketanken osv skal stripses. Dette var det ikke jeg som demonterte om ser ikke hvordan dette lå.

Ny lydisolering.

b5886256.jpg

6aff085e.jpg

Jeg trenger forøvrig en ny kræsjbjelke da denne tydlighvis har blitt kræsjet med en gang før. Rop ut om noen har en å selge !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

hei igjen folkens !

her kommer den etterlengtede oppdateringen.

har en stund ventet på framskjermer og bakplate til bilen , noe som viste seg å være ganske umulig å få tak på, så jeg endte opp med uorginale deler . noe som gav meg litt hodebry.

dårligere passform har jeg ikke vært borti, men det ordnet seg til slutt.

fikk også montert det meste av t-tech kittet men mangler fortsatt borresjablongen til høyre sideskjørt.

111952d0.jpg

75d8e776.jpg

4fecc195.jpg

prøvde meg på ting jeg ikke klarer i dag og, nemlig å bytte bakplate.

a9a7ca8d.jpgae002950.jpg

1107f587.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ta en titt på prosjekt tråden min, der ser du noe av m-tech monteringen min fra side 23 og utover.

Borresjablongen bruker du på venstre side, så klipper du den av og bruker den på ny på høyre siden. Mener det skal være bilde av hvordan jeg gjorde det på min tråd. Det er ihvertfall en måte å gjøre det på.

Mye flott arbeid her forresten, denne blir nok fin fin når du er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ta en titt på prosjekt tråden min, der ser du noe av m-tech monteringen min fra side 23 og utover.

Borresjablongen bruker du på venstre side, så klipper du den av og bruker den på ny på høyre siden. Mener det skal være bilde av hvordan jeg gjorde det på min tråd. Det er ihvertfall en måte å gjøre det på.

Mye flott arbeid her forresten, denne blir nok fin fin når du er ferdig.

Jeg går inn og ser med engang. Takk for tipset ! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...