Gå til innhold

Jan Magnus E30 M-Tech2 Turbo.


jan magnus
 Share

Anbefalte innlegg

noen som har dårlig erfaringer på lakken som sitter på de uoriginale skjermene osv ? bør denne lakken fjærnes og få en ny og bedre beskyttelse ? så slipper jeg å ende opp med at den evt flasser av og det kommer rust ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe erfaring om den reagerer etc, men du må uansett ha skikkelig grunning over alle nye deler, er bare en dårlig "frakt" lakk som er på de fra før.

Enig. Litt for mange har gått på den smellen å kun sprøyte lakk på den sorte "transport-grunninga". Så en skikkelig 2k-grunning må til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ihvertfall lagt på bodymasse på innersiden av skermene.

Også la jeg en fuge med strukturmasse der hvor plata er knekt inn så jeg slipper evt rustproblemer der senere.

Favorittverktøyet med adapter for å lage fuger.

5a6f077b.jpg

08b95128.jpg

ddf8f0cc.jpg

Før bodymasse.

0a6d8068.jpg

Bodymasse på innsiden

040c16e7.jpg

Noen som har dører til meg eller ? :cry:

48627af1.jpg

d1731547.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
Kanskje et dumt spørsmål men hva er egentlig bodymasse og strukturmasse? Er det lignende tectyl?

rett meg om jeg tar feil !

jeg har ikke brukt tectyl før, men det er vel litt klissete/oljete om jeg ikke tar helt feil ?

skjekket litt på nettet, og tectyl er vel først og fremst et felles navn på flere produkter som da tectyl lager. alt fra noe liknende det jeg har brukt og til bløte klissete oljer som hulromsbeskyttelse, rustbeskyttende midler osv.

strukturmassen blir lagt på med sprøyte og blir til hard gummi-liknende form når den tørker. denne kan også overmales når den er tørr og blir ofte brukt nede på kanaler osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...