Gå til innhold

Du gjør det helt feil!-tråden


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

On 7/24/2020 at 11:45 AM, Saltkjelen said:

Da venter vi spent på resultat fra kjørelæreren du kjenner. Jeg kjenner kjørelærer ved en Lørenskogbasert kjøreskole, som ironisk nok lå i hjørnet ved denne rundkjøringen tidligere (Globusgården som nå er revet), og vedkommende mener at det er korrekt kjøremåte slik som beskrevet tidligere. 

Det blir spennende! Men bare det at vi må ha denne diskusjonen viser at rundkjøringer og trafikkregler generelt, kombinert med byggemåte, kunne vært moden for en revidering :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
1 hour ago, humpfy said:

Plutselig var tråden back on-topic! Du gjorde det altså helt feil @LoKi 😁

Ja, jeg brukte fornuft når jeg tenkte gjennom trafikale situasjoner, basert på et regelverk laget av byråkrater som trenger å sysselsette seg selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
36 minutter siden, ogee1 skrev:

Jeg synes det er skikkelig humor. Vurderer det selv når jeg får meg elbil.

Jeg er enig i at det er skikkelig humor om det er ment som det, men om vedkommende gjorde dette for å pynte opp så blir det feil :) Denne kunne forsåvidt også ha vært i spotte-tråden om det er ment som humor, noe jeg ser i ettertid det helt sikkert er, jeg var litt i tvil hvor denne skulle postes :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Marius2002 skrev:

Jeg er enig i at det er skikkelig humor om det er ment som det, men om vedkommende gjorde dette for å pynte opp så blir det feil :) Denne kunne forsåvidt også ha vært i spotte-tråden om det er ment som humor, noe jeg ser i ettertid det helt sikkert er, jeg var litt i tvil hvor denne skulle postes :) 

Problemet er at du veit aldri om fyren har humor eller om han er dønn serriøs og synes det gjør at bilen ser ut som en M-bil. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...