Gå til innhold

Indrehus garasjen "Ny bruksbil, ALPINA D3 Biturbo F31"


Anbefalte innlegg

Flott, flott og atter flott :) Er det fua på en Alpina E38 i bakgrunnen der eller? :shock:

Jaggu, den må vi jo få litt info på. :D

Om folk vil kan jeg legge litt ut om Alpina'ene også. Det er min far sine, men kan gjerne legge ut om dem også fra min profil hvis ønskelig.

Kort om samlingen så er det 3 stk Alpina B12 6.0, 1 stk Alpina B12 5.0, 1 stk Alpina B10 4.6 (manuell) og 1 stk Alpina B10 BiTurbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om folk vil kan jeg legge litt ut om Alpina'ene også. Det er min far sine, men kan gjerne legge ut om dem også fra min profil hvis ønskelig.

Kort om samlingen så er det 3 stk Alpina B12 6.0, 1 stk Alpina B12 5.0, 1 stk Alpina B10 4.6 (manuell) og 1 stk Alpina B10 BiTurbo.

Nå er jeg sjalu på faren din også. ;)

Har han planer om skilt på B12en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott, flott og atter flott :) Er det fua på en Alpina E38 i bakgrunnen der eller? :shock:

Jaggu, den må vi jo få litt info på. :D

Om folk vil kan jeg legge litt ut om Alpina'ene også. Det er min far sine, men kan gjerne legge ut om dem også fra min profil hvis ønskelig.

Kort om samlingen så er det 3 stk Alpina B12 6.0, 1 stk Alpina B12 5.0, 1 stk Alpina B10 4.6 (manuell) og 1 stk Alpina B10 BiTurbo.

Satan i Japan!! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om folk vil kan jeg legge litt ut om Alpina'ene også. Det er min far sine, men kan gjerne legge ut om dem også fra min profil hvis ønskelig.

Kort om samlingen så er det 3 stk Alpina B12 6.0, 1 stk Alpina B12 5.0, 1 stk Alpina B10 4.6 (manuell) og 1 stk Alpina B10 BiTurbo.

åfyy, er virkelig noe som har det ser jeg.. kan du ikke legge ut litt bilder?? :)

og bilen din var utrolig fin den og :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om folk vil kan jeg legge litt ut om Alpina'ene også. Det er min far sine, men kan gjerne legge ut om dem også fra min profil hvis ønskelig.

Kort om samlingen så er det 3 stk Alpina B12 6.0, 1 stk Alpina B12 5.0, 1 stk Alpina B10 4.6 (manuell) og 1 stk Alpina B10 BiTurbo.

Nå er jeg sjalu på faren din også. ;)

Har han planer om skilt på B12en?

Det blir skilter på bilene men nå skal vi igang med garasjeprosjekt, så det blir nok til neste år man ser 6.0 på skiltet. b12 5.0 er det skilter på:) legger meg ut om disse bilene samt mAsse annet snacks senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir skilter på bilene men nå skal vi igang med garasjeprosjekt, så det blir nok til neste år man ser 6.0 på skiltet. b12 5.0 er det skilter på:) legger meg ut om disse bilene samt mAsse annet snacks senere.

Å jeg gleder meg! :D Dette trenger vi her i forumet, som en avveksing fra opphora E46er med neonlys og tåplige turbo bygg på E30er #-o Skikkelige ekte BMWer som Alpinaer blir aldri feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott, flott og atter flott :) Er det fua på en Alpina E38 i bakgrunnen der eller? :shock:

Jaggu, den må vi jo få litt info på. :D

Om folk vil kan jeg legge litt ut om Alpina'ene også. Det er min far sine, men kan gjerne legge ut om dem også fra min profil hvis ønskelig.

Kort om samlingen så er det 3 stk Alpina B12 6.0, 1 stk Alpina B12 5.0, 1 stk Alpina B10 4.6 (manuell) og 1 stk Alpina B10 BiTurbo.

Han hadde hvaforno sa du? Åja, hele samlinga med biler jeg kunne tenkt meg og eid. Bra, nå fikk du meg nettopp til å bli litt sur på din far.

Se og få ut noe bilder av dem brennkvikt!

Over til DIN bil, jeg er ikke misunnelig på den heller ............lover....

Vær klar over at hvis jeg møter deg på veien når saltbilen nettopp har cruisa en runde kommer jeg til å snu, kjøre etter deg og gi deg en real omgang med kjeft :roll::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • OddErik_E34 changed the title to Indrehus garasjen "Ny bruksbil, ALPINA D3 Biturbo F31"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...