Gå til innhold

Indrehus garasjen "Ny bruksbil, ALPINA D3 Biturbo F31"


Anbefalte innlegg

Hei Hei

Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av bilen min i dag for å skape litt god stemning nå som det snart er vår og bil sessongen drar i gang! Bilen under en original 530I med manuell gir og full m-pakke utvendig. Den ble importert av meg fra Tyskland i 2009 og hadde da bare gått 62.000 km.

xuk4c8cx6jm8qdh2k7ir.jpg

7tbcjqgm4rxjc17eaehs.jpg

v6owv3vnlzd63rw0nj3e.jpg

0dzvpz25arprapnq6ldf.jpg

Legger ved noen nye bilder fra i dag tidlig. Vasket den tidligere så den skulle se ekstra pen ut på bilder. Håper folk liker det:)

Endret av OddErik_E34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe lekker bil du har, akkurat sånn jeg liker å se en E34! Støken og med pen orginal stil :D Du skal ha stor respekt for at du gidder å ta var på disse etterhver sjeldene grombilene, og faktisk reiser til Tyskland å henter en tross avgiftene dette gir :applause:

E34 er også en av svært få gamle bilmodeller som faktisk ser bra ut i hvit og rødt, så lenge de er velholdte da :) Bare å slenge ut flere bilder :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for masse hyggelige meldinger og respons på bilen. Den er som sagt meget pen og fremtrer med svært lav kilometerstand. Det skal bli toppers å få kjøre litt nå som våren snart er her. Skal få lagt ut noen flere bilder senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk der er godt å høre :) disse bilene kler veldig godt de orig BBS felgene. Har egentlig aldri tenkt over at spacere kunne vært pent/penere. Mulig jeg skal skaffe meg det å se hvordan den vil kle det. Ønsker å ha akkurat denne bilen mest mulig original, har bare byttet ut lykter rundt om en gang. Men setter stor pris på forslag og annbefalinger. Spennende å høre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • OddErik_E34 changed the title to Indrehus garasjen "Ny bruksbil, ALPINA D3 Biturbo F31"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...