Gå til innhold

Indrehus garasjen "Ny bruksbil, ALPINA D3 Biturbo F31"


Anbefalte innlegg

Det blir skilter på bilene men nå skal vi igang med garasjeprosjekt, så det blir nok til neste år man ser 6.0 på skiltet. b12 5.0 er det skilter på:) legger meg ut om disse bilene samt mAsse annet snacks senere.

Å jeg gleder meg! :D Dette trenger vi her i forumet, som en avveksing fra opphora E46er med neonlys og tåplige turbo bygg på E30er #-o Skikkelige ekte BMWer som Alpinaer blir aldri feil :)

x2 :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig hyggelig med så mange poitive og entusiastiske svar og ikke minst på Alpina'ene. Er i Tyskland i helgen (henter bil og motor - "desverre" ikke BMW)

Men da kommer det masse om Alpina og diverse til uken!

Odd Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med flott påskevær!

Tenkte jeg skulle teste ut hvordan det ville se ut med 18´ orig M-sport felger fra M5 E39 som jeg hentet tidligere i år i Tyskland. Tror det ble litt for stort og nytt til den bilen. Liker egentlig best de skrudde BBS felgene til akkurat denne bilen.

Få høre hva andre syntes:) alltid hyggelig med muligheter...mulig Alpina 17´kan være pent?

3ekz8jmwpwt1w8agj7vn.jpg

tcr6aq3hatjnumsu95eq.jpg

e2vl7cwnf7qhes6lma3q.jpg

y9hzdutgyrxqwwpl55cv.jpg

v4efgi05bqniz9lpuwwr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott, flott og atter flott :) Er det fua på en Alpina E38 i bakgrunnen der eller? :shock:

Jaggu, den må vi jo få litt info på. :D

Om folk vil kan jeg legge litt ut om Alpina'ene også. Det er min far sine, men kan gjerne legge ut om dem også fra min profil hvis ønskelig.

Kort om samlingen så er det 3 stk Alpina B12 6.0, 1 stk Alpina B12 5.0, 1 stk Alpina B10 4.6 (manuell) og 1 stk Alpina B10 BiTurbo.

Håper de har gps sendere og at disse er trygt lagret. Vil ikke høre at noen så fine biler blir stjålet!

Meget strøken og fin E34 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du er så glad i spesielle E34. Har du vurdert å importere en 540i Sport fra USA/Canada? Din røde 530 med M-felgene ser jo nesten helt lik ut som den røde 540 Sport som ble brukt i brosjyrebildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du er så glad i spesielle E34. Har du vurdert å importere en 540i Sport fra USA/Canada? Din røde 530 med M-felgene ser jo nesten helt lik ut som den røde 540 Sport som ble brukt i brosjyrebildene.

Finnes vel bare 42stk eller noe av disse Kanadiske M540 Sportene?

Hadde ihvertfall vært gøy å hatt en slik. ;)

Personlig kunne jeg ihvertfall klart meg med en av disse OddErik har lagt ut. Utrolig flotte E34er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du er så glad i spesielle E34. Har du vurdert å importere en 540i Sport fra USA/Canada? Din røde 530 med M-felgene ser jo nesten helt lik ut som den røde 540 Sport som ble brukt i brosjyrebildene.

Finnes vel bare 42stk eller noe av disse Kanadiske M540 Sportene?

Hadde ihvertfall vært gøy å hatt en slik. ;)

Personlig kunne jeg ihvertfall klart meg med en av disse OddErik har lagt ut. Utrolig flotte E34er.

540 IM er virkelig en drøm å skaffet seg! 32 biler er laget men tenker de vanskelige å få tak i. Må nesten uansett til statene eller Canada for å skaffe seg et eksemplar. Vet om en som var til salgs på auksjon i USA i fjor.

Nr 27 / 32

Sort med sort buffelo skinn = 283 000 km !!

Gikk for 42.000 $

Så dette er ikke billig hvertfall ikke hvis en skal finne seg noe end bedre selv om standen på denne var bra så er deg høy kilometer på en bil som er ment for gatebruk samt bane:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • OddErik_E34 changed the title to Indrehus garasjen "Ny bruksbil, ALPINA D3 Biturbo F31"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...