Gå til innhold

Min 1994 E34 BMW 520IA Shadowline | Alpina B10 4,6 | E87 130i. Ny bil…igjen! S 133


Anbefalte innlegg

Alltid deilig med lyder som forsvinner og sist men ikke minst koster skjorta og fikse.

Den mustangen var fin Fredrik.

(Nesten like fin som en e34 :):):) )

Har og knirkelyder/gnissinger bak på min e34 men her er det eksosgummi oppheng og støtdemperlager bak som sakte men sikkert skriker utbytting.

Når jeg ser din bil,får jeg lyst til å lakke den helt ned med samme skjørt du har.=FINT synes jeg.

Ja ulyder tåler jeg ikke altså, særlig sånne lyder som dette som forplanter seg i hele bilen :? Denne foringen her skriker bare jeg setter bilen i drive eller revers med det lille rykket som kommer, slik kan man ikke ha det [-X

Ja sideskjørtene er en del av Excecutive pakka som 94 og 95 modellene kunne leveres med, jeg synes også det ser bra ut. Er også greit å ha noe som beskytter kanalene mot det verste av salt og dritt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fornøyd frøken som synes det er så artig å være med på tur i onkel Fredrik sin BMW :D Selv ved en alder av tre år klarer hun fint å skille BMWer fra andre biler i trafikken, sånn går det når man vokser opp i en BMW familie :P

i6b31iw75wu2g51mezot.jpg

Praktisk bil egentlig, god plass i baksete og lave vinduer som gjør at barn kan se lett ut og unngå å bli bilsyke. Beltelåsen i ytterst i setet er også greit med barnesete, også er man omgitt av beskyttende solid tysk stål :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E34 er en perfekt familibil det.

Barna mine liker også å sitte i e34 en.

Nei Fredrik,når du skal til med barn ja da må du sørge for mange gode stunder i e34 en din.

Det liker de små håpefulle.Og sist men ikke minst når der blir litt størrelse på kidsa,liker de og lyden på de.

Er liksom noe annet enn disse nye som sviver som vifter på et offentlig toalett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E34 er en perfekt familibil det.

Barna mine liker også å sitte i e34 en.

Nei Fredrik,når du skal til med barn ja da må du sørge for mange gode stunder i e34 en din.

Det liker de små håpefulle.Og sist men ikke minst når der blir litt størrelse på kidsa,liker de og lyden på de.

Er liksom noe annet enn disse nye som sviver som vifter på et offentlig toalett.

Ja E34 har jo mye av skylden for min BMW interesse, har vært mye i disse bilene opp igjennom oppveksten og det har satt sine spor. Er nok ennå noen år til før jeg klemmer til med unger, men når den tid kommer så skal jeg ha en familie bil som er stor, rommelig, sikker og praktisk. Tenker sånn at man bare kan hive inn unger og bagasje og dure avgårde, når høres det ut som jeg snakker om noe Caravelle greier men jeg snuser i rettning Suburban, Tahoe eller Excurison. BMW bli selvsagt beholdt, i allfall en stas BMW (E24), en bruks BMW (F10) og E34en så klart 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenkte selen. Fleste biler har jo motsatt. Så ett YouTube klipp en gang av en biltest av e34 når det var helt ny modell, da snakker de om belteløsningen som en smart ide.

Koselig film klipp :D Rart hvordan ting har forandret seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var for en stund tilbake så fikk bytta olje på diffen, men så oppsto det en liten lekkasje mellom diff og baklokk som jeg reklamerte på hos verkstedet som utførte jobben. Så i dag hadde de inne bilen og bytta pakninga på diffen og heiv på ny olje...kostnaddsfritt :) Meget god service :applause:

Så med flush av Automaten og nå bytte av diffolje så satser vi på at de vitale delene i drivverket holder 250 000 km til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Fredrik 90 changed the title to Min 1994 E34 BMW 520IA Shadowline | Alpina B10 4,6 | E87 130i. Ny bil…igjen! S 133

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...