Gå til innhold

BMW E30 84


monskjellevoll
 Share

Anbefalte innlegg

Tror nesten jeg hadde kostet på meg skive bakstilling hvis jeg hadde vært deg. Isteden for å pusse opp en med trommler.

Har tenkt tanken, men blir trolmer i førse omgang, har svært lite penger for tiden.

Har bakstilling med skiver til deg. Står på karmøy ferdig demontert. Går billig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nesten jeg hadde kostet på meg skive bakstilling hvis jeg hadde vært deg. Isteden for å pusse opp en med trommler.

Har tenkt tanken, men blir trolmer i førse omgang, har svært lite penger for tiden.

Har bakstilling med skiver til deg. Står på karmøy ferdig demontert. Går billig :)

med calippere og hele skiten? og ka pris?

har overhalt trommelbremsenbak, før eg fant ut eg skulle ta hele bakstillingen, så er helt strøkne tromler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Da er eg ferdig med all sveising og byttet hjulbuene bak.

så nå skal bilen på sannblåsing under,

lurer også på om eg skal sannblåse hele karoserie? eller om eg bare skal sannblåse under?

firma som skal sannblåse sink-grunner rett etter sannblåsing.

Noen som har en formening om de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man sandblåser må man infinne seg med at sanden kommer absolutt overalt. Inn i alt av kanaler og hulrom. Jeg støvsugde ut flere kilo sand fra en Boble jeg drev med, og vet at det var enda mer igjen.Så jeg anbefaler ikke å sandblåse store områder, det er bedre å ta enkeltpunkter. Det er jo forsåvidt ikke noe poeng å pusse bilen helt ned til metallet selv om du skal omlakkere.

Forøvrig må jeg si meg enig med flere om at preface passer best uten Mtech 2. Jeg synes de tidlige E30'ene uten tåkelys og med den tidlige sorte plastleppa under frontplaten er svært undervurderte. Senk og tidsriktige felger så får du en fin klassiker. Men det er jo selvfølgelig opp til deg.

Lykke til videre med prosjektet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...