Gå til innhold

vurdere å selge/bytte min e30 325 cab 86 prosjekt..


jaaaaaa
 Share

Anbefalte innlegg

har en 86 mod cab 325..INTERIØR er beige/grått slitent sportsint i den(burde byttes/trekkes om hvis du skal ha det strøkent) og et m-tech 1 ratt,hvite skiver i speedo.windshot.4x el vinuer og servo,er også montert 3 instrumenter over askebegeret,ikke koblet til..er godkjent å skilter er bare innlevert biltilsynet før vinterlagring.bare å vri nøkkel å kjøre..

UTVENDIG så ble den lakkert ifjor å tatt rust i hjulbrønn å byttet en hjulbue og div rep sveis i blant annet bakplate og bensin påfyllingsrøret etter gammelt juks å fanteri og sveist igjen emblemer foran å bak.taket trenger også litt rep,mener jeg har et sånt originalt rep sett liggende en plass.byttet også de fleste lister utvendig.

MOTOR er en 2.5 m20 med 288 schrick kam høvlet å portet å chipet, blokka er facelift med preface stempler, skulle være heloverhalt men bruker mye olje å ryker,tro stempelfjørene er montert feil,nesten helt nytt simons effekt anlegg hele veien fra manefoilden (brukt en halv sesong ca),splitfire tennpluggledninger.og stort åpent filter,kjøpte også ny starter i butikk.kjøpte denne motor av en her på forumet så tør ikke love noe som helst da han også viste seg å være en liten luring..men jeg kjøpte reg reim settet å vannpumpe å 288 kammen å div så dette er hvertfall byttet.

UNDERSTELL.. er godkjent senket i vognkort,byttet bærebroer ved forrige eu kontroll å monterte poly foran,byttet vel også noen bremserør å div i forbindelse med eu bak,

EKSTRA har masse jeg har kjøpt til denne bilen, 323 m20 med gsp turbo og grenrør(helt nytt) (holder til 300-350 hk tro jeg) og med neddreide stempler å overhalt har byttet div lager osv montert underspyling fra 745, bunnpanne med oljeretur står på b25 som er i bilen nå,har desverre byttet rundt på en lager bukk tro jeg ellers har jeg fått et lager med feil dim for når jeg strammer bukken så låser jeg veiva,har ikke forsket noe mer på det nå,har også div liggende til å bygge denne om til m20b25 elektrisk slik at man kan kjøpe turbochip og flytte fordeleren ,er også nytt regreim sett å bunnsett med pakninger å div også ny m21 oljepumpe og ny vannpumpe arp bolter til bunn.ikke startet etter denne overhalingen.toppen å dreieng av stempler ble gjort av forrige eier så det tør jeg heller ikke garantere noe med,men har kvitt på dreing av stempler.

DIV på bilen er det sota de lykter foran,original sota bak,brock b1 felger 9x16 nesten helt strøkne gode dekk,

mer DIV liggende som bredbåndslambda,oljetrykks måler,olje temp måler,komplett poly til bakstilling,thorsen lsd diff,aluradiator,el vifte te radiator,19 mm stabstag te bak under,,har også ett sett ekstra med dreide m20b25 stempler og en veiv.. har også en dieselveiv.og en ekstra hel 323 maskin med gir komplett med ledningsnett.en 260 girkassa,facelift m20b25 svinghjul,mtech 1 vinge og bakfanger,360cc dyser,fuelrail adaptor til btr..har også en btr,komplett intercooler kit tilhørende det gsp kitet,har en dump også tro jeg,255 walbro pumpe,oljekjøler kit med forflytter å div,instrumentholder til stolpen ,nye iridium plugger til 323, åsså har e helt sikkert glemt en del også..har også et sett med carbon plate å aluringer til speedometeret.nuke vacuum station.innsugsbelg i alu,dempertårn forsterkning bak,alustabstag motorrom,justerbart kamdrev, det aller meste her er brenn nytt å aldri montert!

.. har handlet mye til dette prosjektet å blitt lurt å svindla gang på gang så derfor har jeg igrunn gitt opp å blitt drittlei å vil ha noe som er ferdig bygd eller nyere originalt,som jeg ikke er avhengig av hjelp til å skru på osv som fungerer ,med tanke på at jeg sikkert er sørlandets dårligste wannabe mekaniker :oops: e30 eller en nyere stv kan være aktuelt å bytte i.. gjerne diesel bil eller sprek e30 med M-motor eller lignende.(kun ferdige biler med eu godkjenning å helst godkjent i vognkort ved ombygginger...

BUD UNDER 65K ER UINTERESANT FOR ALT DETTE!! INGENTING SELGES SEPARAT FØR EVT BIL ER SOLGT/BYTTET! ring hvis du lurer på noe 93095477 da jeg ikke er her inne så mye :) hva som evt skal følge med eller ikke osv kan vi diskutere:) åsså les gjerne teksten en gang til før spørsmål... og helst ikke spam ned annonsen min :D bilen står i vest agder mandal.

hkez174321abrknf1078.jpg

omoktkajaff63pny988z.jpg

78eidf426rpzfld5n956.jpg

6gdvdfj2alle1s70quk4.jpg

7gq5stj8lizrb9p1fu09.jpg

jm5d5ckgaz8zv2rhdqql.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville helst solgt samlet men du kan jo komme med et bud evt,men gir den selvfølgelig ikke vekk etter å ha lagt endel penger i det karroseriet for å få det så greit som det er :) er også godkjent i vognkort med senk å 16 alu med 215,40 dekk..står ingenting om bredde på felgene :D under 50 er nok ikke interesant,men er jo bare å komme å se på den hvis du bor i nærheten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...