Gå til innhold

spretten med coilovers.


Robin L
 Share

Anbefalte innlegg

Er ikke noe problem å høre at tårnlagra dine er borte på E39 i allefall, når dempern er på vei gjennom hattehylla ....og har tatt med seg høytaleren.

Nr 6. er et relativt kjent problem, bør byttes så fort den får antydning til rust. Spesielt hvis du kjører på harde dempere. Den tåler ikke så mye som den burde :P hehe. Har smelt et par topplager på den på både min E34 og Pappas gamle E39. Vet ikke hvordan det er å komme til topplager på E38, sitter de oppunder hattehylla der også?

Koselig plassering, i og med at man må røple interiøret for å få ut demperen. Baah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ut med hatthylle for å få dem ut ihvertfall. Kom akkurat på at jeg skal montere senkefjærer på E38en når jeg kommer hjem, så jeg blir vel nødt til å bestille litt småfjas (som f.eks nr.6 på tegninga) så man har delene dersom det viser seg å være dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe problem å høre at tårnlagra dine er borte på E39 i allefall, når dempern er på vei gjennom hattehylla ....og har tatt med seg høytaleren.

Har skjedd det samme med meg også :P kjørte i et hull i veien, tårnlageret revna i foringen, noe som resulterte i at demperen brakk opp hattehylla :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...