Gå til innhold

Sivil UP BMW 3-serie stasjonsvogn i Østfold


buskmann
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke å se filmen du linker til, men har aldri sett E61 politi langs E6en her. En svart E91 325DA med sota vinduer og park+tåkelys derimot, den kjører javnt fram og tilbake Halden-Skedsmo. Jeg har selv sittet i baksetet på den dieselpurka og sett film av meg selv....

Så den sist for fire uker siden (to ganger på en time), da hadde den stoppet folk ved Sofiemyr og Tusenfryd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var den svarte facelift E91 med M pakke og grå 18" felger. Man kjenner den lett igjen på en høy antenne på taket framme ved frontruta samt den vanlige haifinnen bak. Altså var ikke dette noen E61 5er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMWen er AE-regget. Up har også en sølv Passat stv 2.0T DSG med AE-skilter som kjører E6/E18 Oslo-Østfold, samt en grå AE-regget Ford Focus stv (uten soting). Alle disse har stoppet meg mrgreen:

En kamerat ble stoppet av en svart Passat, men denne har jeg aldri sett selv. BMWen og den grå Passaten derimot går mye langs veien...

Den halvt legendariske oppjazza 406en til Follo politikammer tror jeg er pensjonert :lol: Må være 1.5 år siden sist jeg så den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne går i Arendals området, sort E91 325D LCI med M-sport. Politiet har tatt i bruk en god del BMWer i det siste, i hovedsak sorte E91 325er. Vet omytterligere en i Stavangerområdet :) Mye mulig disse er utstyrt med såkalte "politi pakker" fra fabrikken, tenker da på bla målingsvideoen blir vist i Idrive, to batterier og annet el utstyr. E9x er populære politibiler i bla Tyskland, Sveits og Østerike, både som uniformert og sivil :)

3qhdk15qqjk18zvxdxqi.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man øynene med seg og vet hva man skal se etter, går det som regel bra.

Jeg dundret nedover E6 retning Sarpsborg sist uke, og ble litt oppmerksom på en svart Passat, selv om den hadde barnesete og solskjermer med litt barnslige motiv. Ganske riktig var det UP som var ute på jakt, så jeg slakket litt av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...