Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Til tross for stor skjerm, synes jeg BMW reddet dette inn med å implementere den nye midtkonsollen og klimabetjeningen/friskluftdyser fra sine større søsken i X5, X6 og X7. Mon tro om BMW har noen gode ess i ermet her, ettersom pressemeldingen på iX3 LCI ikke har kommet ennå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Ampera skrev:

Imponerende !

Det er en sjuk bil det der, helt vilt å se hvilket tempo speedometeret bare stiger 😀 Dette må jo være noe av det raskeste som finnes i sedanformat. Jeg så en annen You Tuber som timet denne til 2,7 sek på 0-100....det er crazy...superbil territorium 😎

Men lyden i bilen synes jeg var veldig tam, skuffende. M550i har faktisk mye flottere lyd enn M5, mye mer klassisk og muskuløs V8er lyd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Men lyden i bilen synes jeg var veldig tam, skuffende. M550i har faktisk mye flottere lyd enn M5, mye mer klassisk og muskuløs V8er lyd.

Alle M5 LCI produsert som 2021 har mindre lyd, det kom nye krav fra EU. Min 20 modell har bedre lydbilde. Dette er kommentert fra alle markeder, særlig i USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.bmwblog.com/2021/06/17/video-watch-bmwblog-podcast-ep-52-bmw-i4-test-drive-and-bmw-ix/

Interessant podcast fra BMWBlog vedr. iX og i4, spesielt i4 test drive og opplevelse av iX interiør, der sistnevnte etter en lukket visning blir karakterisert som noe som går utenpå alt annet BMW leverer, både i opplevd kvalitet, kvalitetsfølelse på knapper og tekstiler/stoff brukt i interiøret, romslighet innvendig sammenlignet med størrelse utvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.6.2021 den 23.56, Saltkjelen skrev:

Det er bare å forberede seg på nok en BMW-modell med et skilt som skal plasseres over halve grillen.

Kult med skiltet i "panna" da 😂

4 timer siden, papertiger skrev:

https://www.bmwblog.com/2021/06/17/video-watch-bmwblog-podcast-ep-52-bmw-i4-test-drive-and-bmw-ix/

Interessant podcast fra BMWBlog vedr. iX og i4, spesielt i4 test drive og opplevelse av iX interiør, der sistnevnte etter en lukket visning blir karakterisert som noe som går utenpå alt annet BMW leverer, både i opplevd kvalitet, kvalitetsfølelse på knapper og tekstiler/stoff brukt i interiøret, romslighet innvendig sammenlignet med størrelse utvendig.

Ja er mildt sagt spent på hvordan interiøret i iX skal gå utenpå alt annet BMW leverer. Man skal ta det BMW Blogg skriver med en god klype salt, er ikke første gang de krydrer sannheten litt 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, nesten så jeg synes det er bedre med skilt i panna enn midt over hele grillen. Det er åpenbart at BMW bruker grillen som et designelement/ikon, og det er derfor helt uforståelig at man da dekker over elementet med et skilt. Det er et tydelig eksempel på når design og virkeligheten ikke henger sammen.

Ellers ser det jo ut til at man nå får nye komfortseter (uten pute på nakkestøtten?) og "Audi-ratt" med flat bunn.
 

2023-bmw-7-series-spy-photo.jpg
2023-bmw-7-series-spy-photo.jpg
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, ahj said:

Må ikke glemme ID3 knappene på rattet som gir null feedback når de brukes. Trykker på volum opp, blir volum ned. 
Desidert de dårligste knappene jeg noen gang har vært borti, det er enklere å finne ut hva dama vil som snakker i koder enn de knappene. 

Har du ikke lært deg det kodespråket? 
 

 

ikke jeg heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...