Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Har X5 hatt luftfjæring tidligere? Her får man også ett blikk på hvor forseg gjort detaljene er.

D00A436C-E34C-424A-887F-AEFB2661B844.jpeg.d174fe81418c4885b1585576b3320c63.jpeg

Ett solid hakk opp, godt jobba BMW 👍

Ja, hvertfall E53 hadde dette, med mulighet for heving og senking. Usikker mtp E70. Men enig, nivået på X3 er hevet betydelig, ser ut til at G05 følger trenden mtp kvalitet og finish, F15 var ikke overveldende kvalitetsmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, E.H.D skrev:

«And now she only need a nose job» :wink:

Syns ikke det er i X7 territorium ennå. Når man ser en E70 eller F15 ser disse nyrene nå påtakelig små ut, unaturlig små. Tror BMW har funnet en bedre balanse med G05 enn F15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Frode D skrev:

Er det bare meg som syns baklyktene var ett stort hakk ned? Ser nesten ut som en Mondeo bak... 

Resten ser meget lekkert ut!

Jeg og tenkte på mondeo da jeg så baklyktene, men ellers så det meste veldig lekkert ut. Blir spennede å se live. 

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, flobben skrev:

Blir spennende å se salgstall på denne mot audis helelektriske e-tron som blir i samme størrelseklasse. 

salgstall i Norge eller WW? Ser heller ikke det store poenget av å sammenlikne ulike drivlinjer, når man først skal sammenlikne.

Baklyktene syns jeg er et steg opp fra F15, likner på MB sine, mer elegant men også pregløse og intetsigende. Sannsynligvis er de mer flashy i RL, litt 3D effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ron Jeremy skrev:

salgstall i Norge eller WW? Ser heller ikke det store poenget av å sammenlikne ulike drivlinjer, når man først skal sammenlikne.

Baklyktene syns jeg er et steg opp fra F15, likner på MB sine, mer elegant men også pregløse og intetsigende. Sannsynligvis er de mer flashy i RL, litt 3D effekt.

Tenker mest på i Norge, spent på å se om flere bytter ut x5/q7 og gle for e-tron.

jeg tenker absolutt å gjøre det, og jeg har alltid likt bmw mer en audi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, flobben skrev:

Tenker mest på i Norge, spent på å se om flere bytter ut x5/q7 og gle for e-tron.

jeg tenker absolutt å gjøre det, og jeg har alltid likt bmw mer en audi.

Da er det vel langt mer nærliggende å sammenlikne i-pace og EQ vs audi sin EV suv?

I-pace fikk nettopp terningkast 6 og strålende kritikker, den er også billigere enn Audi og har langt mer presence og personlighet, akkurat det skal ikke mye til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...