Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

8 timer siden, KireS skrev:

Ser ganske bra ut, men tenk så mye bedre det hadde sett ut uten skiltet midt på.

Enig :) 
Jeg ser ved nærmere sammenligning at grillen er forskjellig fra M3/M4.
Jeg likte faktisk frontfangeren bedre på cabrioletversjonen av 4-serien enn M3/M4.

P90400400_highRes_the-all-new-bmw-4-se.thumb.jpg.2d524e0a51dc28ebc01c92025bffe3e3.jpg

P90399175_highRes_the-new-bmw-m3-compe.thumb.jpg.d9555467a5849a9d8227d8689d90750c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så begeistret for den fete kromkanten samt at formen på nyrene virker rundere og knapt så markante opp mot panseret (som også mangler de to utstansingene som på M3/M4). For meg fungerer det mer aggressive designet på M3/M4 bedre, men generelt vokser designet på meg mer og mer. 

Det er ihvertfall snakk om før og etter introduksjonen av de nye nyrene. Eldre BMW'er vil virke mye eldre etterhvert som modellene med de nye nyrene rulles ut. Jeg er helt enig at det er fint at BMW igjen fokuserer på grønnfarger, men jeg tror at det er helt bevisst for å tone ned de nye nyrene... :)

Endret av Fredrik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lanseringsfargene, altså de som blir avbildet på pressemeldingene har mye å si på hvilken farge bilen blir levert med ut til kundene tror jeg. 

Se på Mazda cx5, alle bilder er av soul red og det er også fargen de fleste kjører med. 

For å bringe noe positivt til bordet angående BMWs nye retning, er at de er flinke å bruke biler med farger i lanseringsvideoene og på bilder. Den grønne caben ga med en gang mer fylde i bilen. Nå har jeg alltid vært svak for grønne biler og nesten alltid hatt grønn bil. Grønn alpina er også en kjenning i trafikkbildet. Alt er så grått og svart at grønne biler skiller seg ut, og det er bra! Den nye dravit-grå til bmw liker jeg også selv om det er en gråfarge. 

Så får man se hvordan salget av 3 og 4 serie blir mht farger, håper man kan si at svart tilhører 2010 årene og at vi kan gå videre nå 😅

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...