Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Det der så iallfall mer ut som BMW lykter enn VAG lykter. Så nå blir det spennede da,  dere som harseler med disse nye lyktene til G30 LCI..... Jaguar lyktene likner da mye mer på disse, men det er kanskje ikke like gøy å harselere med når lyktene til en BMW linker mer på lyktene til en Jaguar enn til en Skoda 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Det der så iallfall mer ut som BMW lykter enn VAG lykter. Så nå blir det spennede da,  dere som harseler med disse nye lyktene til G30 LCI..... Jaguar lyktene likner da mye mer på disse, men det er kanskje ikke like gøy å harselere med når lyktene til en BMW linker mer på lyktene til en Jaguar enn til en Skoda 😅 

I mine øyne er en Jaguar I-Pace like trist som en Skoda, så for min del gjør det ikke saken bedre. I mine øyne er det faktisk rimelig talentløst av BMW å gå fra skikkelig BMW-identitet (G3x pre-LCI hovedlys - det er liksom ingen tvil at vi ser en BMW) til å gjøre bilen nærmest identitetsløs ved G3x LCI (Skoda-lys, VW-lys, Jaguar-lys etc. - hvilken bil ser man egentlig komme der i mørket?). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle vende meg til utseendet på denne etterhvert, men nei, det hjalp ikke å se den i farta. Inntrykket er fortsatt at linjene er litt for generiske og at grillen ikke passer helt. Men sikkert en morsom bil å sitte bak rattet i.

Endret av ogee1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig ga den gigantiske grillen på BMW 7-serie mening 😀 7-serien har gått fra å se ut som den billigste bilen i klassen til å se ut som den største og dyreste. Nye S-klasse tar ett godt steg ned når det kommer til "precense" på veien. A8 er jo bare en svært lite pen bil... Nye S klasse ser ut som en E klasse, og A8 ser ut som en A6....men det er ingen som tar feil av en 7-serie og en 5-serie lenger!

293D94DD-DAC5-4C9D-9367-4CBEA9BD271E.thumb.png.c32065f27d1182c23ba627a57dbf2167.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Plutselig ga den gigantiske grillen på BMW 7-serie mening 😀 7-serien har gått fra å se ut som den billigste bilen i klassen til å se ut som den største og dyreste. Nye S-klasse tar ett godt steg ned når det kommer til "precense" på veien. A8 er jo bare en svært lite pen bil... Nye S klasse ser ut som en E klasse, og A8 ser ut som en A6....men det er ingen som tar feil av en 7-serie og en 5-serie lenger!

Ser hva du mener, men av de tre synes jeg fortsatt BMWen er det minst vellykkede. Både Audi og Mercedes har bedre "flyt" og tilpasning mellom grill, lykter, lufteåpninger og skilt. Igjen, min helt personlige mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, ogee1 skrev:

Tenkte jeg skulle vende meg til utseendet på denne etterhvert, men nei, det hjalp ikke å se den i farta. Inntrykket er fortsatt at linjene er litt for generiske og at grillen ikke passer helt. Men sikkert en morsom bil å sitte bak rattet i.

Jeg synes fortsatt at designet ikke er så aller værst. Designet er først og fremst interessant fordi det er så pretensiøst og "in your face". For BMW handler dette selvfølgelig om å få oppmerksomhet og der må man vel kunne si at de har lykkes. Den nye 4-serien er definitivt ikke bare enda en 4-serie.

For min egen del merker jeg at designet er temmelig fargesensitivt. Sort fungerer ikke og trolig heller ikke helt lyse farger. Den grønne bilen på pressebildene er imidlertid lekker... :)

Endret av Fredrik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ogee1 skrev:

Ser hva du mener, men av de tre synes jeg fortsatt BMWen er det minst vellykkede. Både Audi og Mercedes har bedre "flyt" og tilpasning mellom grill, lykter, lufteåpninger og skilt. Igjen, min helt personlige mening.

BMW'en virker etter min mening for høy og smal (de loddrette linjene er for dominerende)- forøvrig litt den samme utfordringen som Rolls-Royce har i forhold til Bentley. Audi'en er lekker på veien og det tror jeg også MB'en er. Av disse tre liker jeg nok designet på MB'en best.

Endret av Fredrik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutes ago, Fredrik said:

BMW'en virker etter min mening for høy og smal (de loddrette linjene er for dominerende)- forøvrig litt den samme utfordringen som Rolls-Royce har i forhold til Bentley. Audi'en er lekker på veien og det tror jeg også MB'en er. Av disse tre liker jeg nok designet på MB'en best.

Det er det ALPINA B7 kommer inn - med leppe og senk så fremstår den akkurat så lav, massiv og bred som en bil av det kaliberet burde gjøre. Av disse tre på bildet over hadde jeg valgt den fjerde; nettopp ALPINA B7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, papertiger skrev:

Det er det ALPINA B7 kommer inn - med leppe og senk så fremstår den akkurat så lav, massiv og bred som en bil av det kaliberet burde gjøre. Av disse tre på bildet over hadde jeg valgt den fjerde; nettopp ALPINA B7.

Kunne ikke vært mer enig!

maxresdefault-1.thumb.jpg.2de0d8cb2e6ffb424527c37d48efee75.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...