Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Ang. Frunk, så var det noe jeg brukte daglig de 5 årene jeg hadde i3. Ja lite rom , ja heller ikke vanntett. Men kjekt å slenge ladeutstyr, handleposer, fisk fra fisketur, regntøy og annet løst ,som jeg ikke ville ha slengende inne inbilen.

hadde jeg behov for å skjerme innhold for fukt/vanndråper i regnvær, var det bare å legge en handlepose på toppen før jeg slang igjen lokket.

Forstår ikke at nye elbilmodeller ikke leveres med frunk. Lage noe om koster 50.000- 100.000 dollar , for så ikke tilby frunk ? Litt slik på 80 tallet , da det fortsatt var mulig å kjøpe ny bil uten å mulighet til å kunne legge ned baksete.

Forstår heller ikke IX , den har fine fysiske mål, motor med kraft, 4x4 , taklast og sikkert ok hengefestevekt, men for meg mange annerledes designelementer innvendig og utvendig. 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye heller en Frunk enn de rommene under bagasjeromsgulvet som er mer eller mindre utilgjengelig i hverdagen om man har annen bagasje eller bagasjesromsmatte. 

Men jeg lurer fortsatt på hvorfor BMW synes det er greit å droppe uttrekkbar lårstøtte. Det klarer jeg ikke helt å forstå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Saltkjelen skrev:

BMWs markedsavdeling slår til igjen. Dette må vel være de dummeste reklamene som er laget noen gang..

Em4FXQeXYAIK8Wr?format=jpg&name=medium

FB-IMG-1605537980590.jpg

sketch-1605538488166.png

FB-IMG-1605537983601.jpg

FB-IMG-1605453213910.jpg

Det der er jo rett og slett skikkelig bad, sånn ordentlig seriøst kleint 🤪 Hva i allverdens rike land er det dem holder på med her? for all del...jeg er jo enig i flere av sitatene de bruker her. Men dette var snål form for markedsføring 😅

Det værste er at nå ryker E65 og E46 Compact ut fra topp 5 lista over tidenes styggeste BMWer. De er rett og slett ikke stygge nok lenger...det hadde jeg aldri trodd jeg skulle mene. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Kvasi skrev:

Launched in 1985, the E30 325iX was BMW's first foray into all-wheel drive technology.
https://www.e30zone.net/e30wiki/index.php/325iX

Det der er jo ett klart eksempel på at BMW bruker totalt historieløse reklamefolk. Helt sikkert godt skolerte folk med med masse utdanning, sånne uten sertifikat som sykler til jobb. De vet hverken opp eller ned på en bil, langt mindre BMW sin historie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dette bruker de reklameplass på, samme produsenten som lager biler som M8 Competition og M2 CS...biler man absolutt hører motoren/eksos på 😅 Er dette en spøk eller er de seriøse?

Her går de rett og slett på trynet, dette er ikke smart reklame slik de tror dette fremstår. Her har de hyra inn en gjeng universitetsutdannede unge nisser som har fått fritt spillerom. Snakk om å drite seg ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, 02-Jan skrev:

BMW var tidlig ute med 4x4 bygget på personbil, mener den første var som nevt over BMW 325, men den som kom ut i 1937.

http://4x4abc.com/bmw/index.html

 

Her er det litt viktig å poengtere at BMW bygget på oppdrag fra Wehrmacht (vernemakt, det tyske forsvaret - i likhet med f.eks Mercedes-Benz og Hanomag) vedr. en såkalt Einheits-PKW (standard militærbil), så konseptet og designet var ikke BMW's eget. Når dette er nevnt var BMW på dette tidspunktet som bilprodusent (og produsent av flymotorer) naturligvis 100% kapabel til å bygge hva det skulle være av spesialkontruksjoner samt mer alminnelige kjøretøyer. BMW 328 var på dette tidspunktet sannsynligvis verdens "beste" bil i sin klasse slik vi forstår begrepet i dag - helt der oppe i relasjon til dagens 3-serie og trolig enda litt bedre i forhold til de nærmeste konkurrentene på den tiden. 

Endret av Fredrik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg blir litt overrasket over disse i3 og iX postene til BMW i sosiale medier. Skjønner ikke helt hva de vil her. Er ikke dette biler for oss gamle BMW fans som liker å kjøre bil?

Samtidig i en av forfilmene BMW la ut til iX lanseringen, så ser du en delvis kamuflert G30 på banen med fullt hjulspinn så det velter røyk av dekkene. De understreker at man kan ha det gøy i el bil og at det ikke er motoren det ryker fra. i4 ser ut til å få M utgave som ifølge insider Scott på Bimmerpost skal bli en høydare..

Veldig rart, blir spennende å se hvor vellykket dette blir..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, mslello skrev:

Må si jeg blir litt overrasket over disse i3 og iX postene til BMW i sosiale medier. Skjønner ikke helt hva de vil her. Er ikke dette biler for oss gamle BMW fans som liker å kjøre bil?

Samtidig i en av forfilmene BMW la ut til iX lanseringen, så ser du en delvis kamuflert G30 på banen med fullt hjulspinn så det velter røyk av dekkene. De understreker at man kan ha det gøy i el bil og at det ikke er motoren det ryker fra. i4 ser ut til å få M utgave som ifølge insider Scott på Bimmerpost skal bli en høydare..

Veldig rart, blir spennende å se hvor vellykket dette blir..

Tror vi generelt skal sitte å spise popcorn å la markedsføringen kvernet ut vissvasset og ta det kuli.

Det være seg M5 CS eller radiobiler. 

Skal snart ratte mustang e, så får vi se om det er av «Amerikansk kvalitet», eller Ford kvalitet med blank plastikk.

😂

Personlig er det vanskelig å syne så mye konkret om en elbil som er her om 1.5 år, innen den tid har batteri og annen spec blitt endret. Så fort går elbil teknologien.

Se bare på VW sin el stasjonsvogn, som har blitt utsatt et år, men samtidig fått 100km lenger rekkevidde.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...