Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en Ford Mondeo som firmabil, den tok jeg ut med Titanium X pakke som inkluderte el seter begge sider foran med minne for fører. Så tok jeg ut nok en Mondeo, denne gang en toppspec Vignale utgave. Denne fikk man ikke Titanium X pakke på, fordi alt var standard. Men da folkens, da fikk jeg el sete på fører side med minne...nydelig perforert Merino skinn med ventilasjon....men på passasjersiden var det manuelt sete..verdens eneste manuelle sete med ventilasjon. El sete på passasjersiden var ikke mulig å få på topputgaven. Så det er ikke bare hos BMW at ting er veldig ulogisk, det skal være helt sikkert 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Dette kan vi vel like, ser langt bedre ut enn de lekkede bildene vi så i fjor. Men jeg er spent/usikker på hekken. Ut ifra de tidligere nevnte lekkasjer så så det ikkebra ut. Men sideprofilen på denne blir helt rå 👍 Også med normal størrelse på grillen, tydelig at dette er en modell i hovedsak tiltenkt det europeiske markedet 😀

Ellers så må jeg si, som fan av gamle BMWer at jeg liker de nye dørhåndtakene. Sist vi så slike var på E39, flott at disse nå kommer tilbake på foreløpig 2-serie og 4-serie Gran Coupe (dog ikke på 4-serie Coupe av en merkelig årsak)

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ogee1

Så vidt jeg skjønner så er dette produksjonsutgaven vi ser over her, så grillen blir slik😀 Denne får bakhjulstrekk (og xDrive) så detta blir en skikkelig BMW etter god gammel oppskrift. Sekser på langs, manuell og bakhjulstrekk 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge BMW-insideren Scott26, så vil det kun bli xDrive for Europa og xDrive/RWD for USA. Når det gjelder hekken har han uttalt at han synes dette var et dårlig design og at man kunne gjort ting langt bedre enn det er. Basert på de tidligere lekkede bildene, er jeg helt enig i det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med rumpa på 5 serie? 😅 Ikke mye bagasjeplass med slik løsning. Får litt mercedes cla eller peugeot 508 vibber over den. Er sikkert bare en prank fra bmw for at man skal få litt å klage på før den reelle modellen kommer 😅

X7 tenker vi ikke på en gang. Den får se ut som den gjør. Den er laget for kina og det foretrukne designet der. Slike store suver er ferdig i norge uansett, bortsett fra en og annen range rover, bentayga og cullinan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn forfra så ser det ikke så værst ut, kan ikke se at den får sånn megagrill som 7-serie. Men avslutningen på hekken var litt rar, mulig det er bildet og vinkelen som gjør det. Men uansett så er det alt for tidlig å si noe om designet. Blir sikkert bra til slutt, BMW pleier alltid å få til 5-serien ganske bra 👍

Hekken på 2-serie Coupe er jeg mer usikkert på. Fant ett lekket bilde her og jeg må si hekken er veldig udefinerbar. Uten BMW emblem så er det umulig å gjette hva dette er. Ser rett og slett litt tam ut 😅

E8ADC0A9-778A-423F-B2FA-0DC39FD24D08.thumb.png.2d59ff55d78bfa530985df4118c4cacc.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Sånn forfra så ser det ikke så værst ut, kan ikke se at den får sånn megagrill som 7-serie. Men avslutningen på hekken var litt rar, mulig det er bildet og vinkelen som gjør det. Men uansett så er det alt for tidlig å si noe om designet. Blir sikkert bra til slutt, BMW pleier alltid å få til 5-serien ganske bra 👍

Hekken på 2-serie Coupe er jeg mer usikkert på. Fant ett lekket bilde her og jeg må si hekken er veldig udefinerbar. Uten BMW emblem så er det umulig å gjette hva dette er. Ser rett og slett litt tam ut 😅

E8ADC0A9-778A-423F-B2FA-0DC39FD24D08.thumb.png.2d59ff55d78bfa530985df4118c4cacc.png

Hekken minner om Suzuki Kizashi o_0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, gallay skrev:

Hekken minner om Suzuki Kizashi o_0

Ja der sa du det, lurte på hva den likna på men klarte ikke helt å sette fingeren på hvilken bil. Spesielt de eksos innrammingen i bakfangeren gjør det lett å dra paralleller til Suzuki Kizashi 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har studert bilene av G60 og den skrå bakstussen er ikke fult så voldsom når du ser den fra siden. Mulig dette har med luftmotstand å gjøre, ettersom denne skal komme som elbil blant annet.

428C7B03-3389-4CEF-B271-24BF83ACC4FF.thumb.png.13845d78d67e8add1bc0d1b03bfd3919.png

Det ser iallfall ut som at den får en mer "normal" størrelse på grillen, noe i samme dur som G30 LCI. La oss håpe at det er tilfelle 😅

8D128842-D3D6-4EEB-9FE5-005E167B3C1C.thumb.png.9f240803f6cf997ed8f56dd6c8a16eee.png

Ellers så liker jeg ikke at de gjemmer eksosen under bak fangeren som man kan se her.

0F54197A-94BA-4ABA-BC3B-B7E62FC518E1.thumb.png.fb44deebb0ac4a86e08b3b80f0f19185.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...