Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, fupsaker skrev:

Helt utrolig hva chip- og halvledermangel har å si for produksjonen av BMW. Fører vel til en oppblomstring av bruktsalg. HUD vil jeg aldri fravike i familiebilen, det er et must. 

Ja, det er i alle fall liten tvil om hva man kan tjene seg søkkrik på. Vi får i alle fall håpe at dette ikke vil påvirke HUD på i4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, papertiger skrev:

I tillegg ser det ut som at H/K anlegg ikke lenger er mulig å bestille på i3 pga denne halvledermangelen. Ref finn-annonse for den eneste Galvanic Gold-i3'en som ligger til salgs - FOR en nydelig farge på den bilen, siklesiklesikle!

Kjører forbi den daglig, ser bedre ut live enn på bilder. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo jeg av den sære sorten, så denne likte jeg ut ifra bildet over. Synes den var kul til sin bil å være :)  Jeg liker dagens utgave også, så, kanskje jeg er feil skrudd ihop?

Slik jeg har skjønt det går 2GT ut og 2AT øker i størrelse. Den blir vel kun produsert i hybridutgave(??) som 230xe og har rundt 270 hk samlet. Ikke hørt om fossilutgave ihvertfall, men det kan jo hende… Det er meningen at 2AT plug-in skal bli en fullverdig familiebil :) For ordens skyld så prøver ikke en 2AT å være en 5-serie.

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Saltkjelen skrev:

Det er jo pinlig å si det, men dette er jo faktisk noe av det bedre BMW nå har å tilby i sitt modellsortiment. Dog svært synd, og et stort feilsteg å fjerne iDrive-kontrolleren..

Enig, jeg synes denne hadde potensiale. Med shadow line, litt senk og hissigere hjul så tror jeg denne blir tøff :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...