Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

8-serie/M8 facelift må vel muligens være tidenes slappeste facelift? Nytt denne gangen er grill med lys, annerledes design på luftinntakgitterne og ny iDrive-skjerm (her har man ikke engang tatt seg bryderiet med å oppdatere til iDrive 8). Jaja, det gjør i alle fall at dagens 8er-eiere ikke trenger å løpe til forhandler for å bytte til nyeste sort. :) 

attachment.php?attachmentid=2797319&d=16attachment.php?attachmentid=2797321&d=16
attachment.php?attachmentid=2797318&d=16
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde helt ærlig det skulle vær ganske likt mellom M5 CS og M5 competiton men snakk om å ta feil! M5 CS er helt spinnvill 


Kom samtidig over det her, noe jeg selv kommer til å kjøpe. Michelin pilot sport 5

https://www.whichcar.com.au/news/scoop-michelin-pilot-sport-5-about-to-launch

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Snagg30 skrev:

Kom samtidig over det her, noe jeg selv kommer til å kjøpe. Michelin pilot sport 5

https://www.whichcar.com.au/news/scoop-michelin-pilot-sport-5-about-to-launch

Jeg hadde PS4S på min Cayman. Fantastisk dekk! Forvandlet bilen. Så hvis PS5 blir enda bedre er det bare å glede seg.

Endret av ogee1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Takk gud for at de ikke klusser til BMW sin vakreste modell med en tullete og unødvendig facelift. Never change a winning team 👍

Winning team, regner med at du ikke sikter til salgstall?

😬

Denne generasjonen av 8 serie faller mellom 2 stoler, den MÅ ha siste og nyeste tech, ellers så er det intet flaggskip - punktum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Snagg30 skrev:


Kom samtidig over det her, noe jeg selv kommer til å kjøpe. Michelin pilot sport 5

https://www.whichcar.com.au/news/scoop-michelin-pilot-sport-5-about-to-launch

 

Disse har jeg bestilt til G20en min i 19" originaldim. Blir spennende å prøve disse.

Kjørte en periode med PSS på F30en. Har også kjørt PSS siden 2011 og PS4S i senere tid på Z4en, og har vært strålende fornøyd med begge modellene. Så har høye forhåpninger. 

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, StigJ skrev:

 

Disse har jeg bestilt til G20en min i 19" originaldim. Blir spennende å prøve disse.

Kjørte en periode med PSS på F30en. Har også kjørt PSS siden 2011 og PS4S i senere tid på Z4en, og har vært strålende fornøyd med begge modellene. Så har høye forhåpninger. 

Hvor bestilte du i fra? Prøvde selv å finne i går men fant kun hos «skruvat» så ble ikke kjøpt noe.

 

1 time siden, ogee1 skrev:

Jeg hadde PS4S på min Cayman. Fantastisk dekk! Forvandlet bilen. Så hvis PS5 blir enda bedre er det bare å glede seg.

Helt enig, det er smått utrolig hvor bra de dekkene er. Man merker det enormt om man går fra dårlige og billige dekk også over til PS4S, magisk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Snagg30 skrev:

Hvor bestilte du i fra? Prøvde selv å finne i går men fant kun hos «skruvat» så ble ikke kjøpt noe.

 

Helt enig, det er smått utrolig hvor bra de dekkene er. Man merker det enormt om man går fra dårlige og billige dekk også over til PS4S, magisk! 

 

Bestilt lokalt hos Dekk & Service Bryne. @rolfi her inne som styrer den sjappa. 

Men den ene dimensjonen har levering i januar og og den andre i mars. Husker ikke hvilke som kommer når. .   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ron Jeremy skrev:

Winning team, regner med at du ikke sikter til salgstall?

😬

Denne generasjonen av 8 serie faller mellom 2 stoler, den MÅ ha siste og nyeste tech, ellers så er det intet flaggskip - punktum!

Sikter til designet på bilen, som er aldeles nydelig i mine øyne.

8-serie er ikke noe flaggskip, det har den aldri vært. 7-serie er BMW sitt flaggskip slik jeg ser det, særlig når det kommer til hva BMW har å vise frem av teknologi. 8-serie er en "libehaber" bil som Tyskerne ville kalt det, en modell vi entusiaster burde være glade for at BMW gidder å bygge på tross av ett snevert segment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Snagg30 skrev:

Jeg trodde helt ærlig det skulle vær ganske likt mellom M5 CS og M5 competiton men snakk om å ta feil! M5 CS er helt spinnvill 


Kom samtidig over det her, noe jeg selv kommer til å kjøpe. Michelin pilot sport 5

https://www.whichcar.com.au/news/scoop-michelin-pilot-sport-5-about-to-launch

10hk og 70kg i favør CS burde ikke utgjøre en så stor forskjell versus Competition.  Her er CS vs andre spinnville biler:

Michelin Pilot Sport 5 ser ut til å være erstatteren for Pilot Sport 4, håper det blir en 5S etter hvert.  Har Pilot Supersport på egen bil fordi 4S ikke er/var stjernemerket i original dimensjon, har også PSS som regnværsdekk til banebilen.  Kjørte løp på Mantorp med PSS på tørt føre og det er de første dekkene som ikke overopphetet etter noen runder, de sto faktisk løpet ut.  Veldig fornøyd med PSS på E61 også, satser på at det finnes stjernemerkede 5S til 545e når det er på tide med nytt sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...