Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, *MrB* skrev:

Det er for lite for meg. Synd.

Skal du ha BMW elektrisk SUV må du da opp på iX som kan ta 2500kg. Ellers må du på andre merker. I klassen rundt iX1 er det vel 1200kg som er gjeldende for elektriske SUV'er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, mslello skrev:

Sulland har lagt ut litt mer om hva man får i pakkene. Det kommer sikkert Msport og vinterhjul i tillegg?

Bestill helt nye BMW iX1 - Sulland

Som nevnt forrige side så fikk jeg tilbud med det meste utstyr samt M-sport og vinterhjul for 660.000,- 

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, mslello skrev:

Begynner å bli dårlig til å lese etterhvert. :D Men da lurer jeg litt på hva @Snagg30 måtte velge i tillegg. 75000 i forskjell jo 🤔

Har ikke fått bygd bilen selv enda da konfigurator ikke er oppe og går. Legger ved bilde av slik selger lagde til for meg, legg merke til felgene :D 

CBAF98DB-1B4C-420D-AEB8-9C7BCE294684.thumb.jpeg.d03a2bb1e0bab1fef5620d64b12361b0.jpegCE963D4A-E7A9-46B6-91A7-A5BC5AF99D0E.jpeg.77028a7ea5f6aee26b9c6abb674644ab.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Snagg30 skrev:

Har ikke fått bygd bilen selv enda da konfigurator ikke er oppe og går. Legger ved bilde av slik selger lagde til for meg, legg merke til felgene :D 

CBAF98DB-1B4C-420D-AEB8-9C7BCE294684.thumb.jpeg.d03a2bb1e0bab1fef5620d64b12361b0.jpegCE963D4A-E7A9-46B6-91A7-A5BC5AF99D0E.jpeg.77028a7ea5f6aee26b9c6abb674644ab.jpeg

Så Fully charged mangler en del da. Soltak (travel pakken) og Driving assistand prof. som drar ivei litt ekstra da. Litt ekstra for felger er normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg litt oppdatert på iX1.

Det morsomme er at dette er en moderne sak, med 5G åpner det seg mye spennende.

F.eks at man kan bestille og betale for (leie) features som ACC pro en uke ved en gitt bilferie f.eks.

Ellers liker jeg at det er aktive seter og ikke minst det faktum at BMW garanterer at deler, chip eller sensorikk ikke et tema eller vil mangle med iX1.

Konfiguratoren er oppe å går i løpet av dagen, demobil i Q4.

Og enkelte er i Sverige idag og tafser på en preproduksjonsmodell.

En liten rapport derfra sies at innnvendig plass er veldig lik (ikke mindre) som iX3.

Lover godt. 
 

Ingen storkunderabatt på denne pr nå…

Men jeg fikk ned noe idag, men har ingen konkret sum å videreformidle - ennå!

 

Endret av Ron Jeremy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, mslello skrev:

Ser jo bra ut i Xline også :)

Jupp. Ser jo ut som det kun er kosmetisk forskjell med grill/speil. Slikt kan jo uansett enkelt endres på etterhvert.  Pluss litt innvendig da. Men kan jo være det kan spekkes litt annerledes. 

Venter utålmodig på konfiguratoren....

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...