Jump to content

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.

awt
 Share

Recommended Posts

På 13.7.2021 den 9.49, Pekka skrev:

Endelig, ikke en dag for tidlig 😅 Men nå lanserer jo BMW straks iX, så de har sikra seg med nok en stygg kreasjon i lineupen for de nærmeste åra. Er det så fordømt vanskelig for BMW å lage en pen elbil? Se på i4, selv om den er basert på en fossilbil.

Hmm... Kanskje jeg heller burde vente på G20 LCI 🤔 Likte lyktene jeg.  Frontfangeren derimot så ikke helt best ut.  Men satser på M-Sport blir innafor... 🤞🏼

For min del kan bryr jeg meg ikke så mye om lyktene, det viktigste er at ikke grillen vokser 😅 M-Sporten så jo ganske fet ut, så den en vei men klarer ikke å finne bildet igjen..

6 timer siden, Fredrik 90 skrev:

For min del kan bryr jeg meg ikke så mye om lyktene, det viktigste er at ikke grillen vokser 😅 M-Sporten så jo ganske fet ut, så den en vei men klarer ikke å finne bildet igjen..

Denne du tenker på? Synes det ser lovende ut. Peugeotknekken nede på lyktene er vekke og da er jeg fornøyd. 

attachment.php?attachmentid=2630929&stc=

Var jo egentlig ikke så ille den G20 LCI der. Kunne være mye verre, vil si at den ikke "gnager" så mye som 4 serie gjør. 

Men det gjør jo evt overgang til andre merker enklere når de holder på slikt. 

• 2 weeks later...

Ja jeg ser det spekuleres i om dette er lekkede bilder av hvordan nye 7ern faktisk kommer til å se ut 😅 Særpreg har den iallfall, det er helt sikkert. S klasse og A8 ser ganske ordinære ut i forhold.