Gå til innhold

Eystein's E30 og E36 - RC090 er ferdig!!


Eystein Ose
 Share

Anbefalte innlegg

Ratt fra E34 passer vel i E30! :) Men ikke E36.

jaa, dette er nokk fra e36 :s

Tror kansje det er påtida at eg sjekker om mtech 2 ratte mitt passer i bilen min :P Vart usiker når eg leser dette :S

Bare å sjekke med en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bestille nye hjulbuer bak. Hvor er det best å bestille? Veng? Koed?

Koed har eg hatt god erfaring med. Husk og kjøp orginale buer :)

Tenke det blir koed ja:) finner jo bare en type buer jeg?:o de til 400,-

Ingen?

Trenger også grøftelysbryter..

Det du kan gjøre er og snu kontakta på baksidenav bryteren du har. Men da funker ikke tåkelyset bak. ;)

Soppass? skal prøve det senere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente du ikke plata som skiltet står på da, den som ligger mellom baklyktene og under skiltet som har hull til skiltlys? Tror ikke du får de i svart refleks.. Du får de i rød, som tilhører MHW-lykter tror jeg..

EDIT: ser nå at du mangler den plata bak der ;) Den er orginalt i sort plast.. Men som nevnt over får de den i hel "refleks" eller hva jeg skal si, sammen med MHW lykter. Jeg solgte en slik plate for litt siden faktisk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente du ikke plata som skiltet står på da, den som ligger mellom baklyktene og under skiltet som har hull til skiltlys? Tror ikke du får de i svart refleks.. Du får de i rød, som tilhører MHW-lykter tror jeg..

EDIT: ser nå at du mangler den plata bak der ;) Den er orginalt i sort plast.. Men som nevnt over får de den i hel "refleks" eller hva jeg skal si, sammen med MHW lykter. Jeg solgte en slik plate for litt siden faktisk :P

Mangler den plata ja. Og leter etter en som er orginal i sort plast slik du sier :) Da var forresten nye hjulbuer bak, nye emblemer framme å bak, å tåkelysbryter + rele bestilt fra Koed :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Eystein Ose changed the title to Eystein's E30 og E36 - RC090 er ferdig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...