Gå til innhold

Eystein's bilpark. E30, E36, E91, F11


Eystein Ose
 Share

Anbefalte innlegg

Flott å sjå at de e fleire som teke vare på gamle e30a i bygda:) når de gjelde lakkering me na ole jonny å dei so vil ej absolutt anbefale deg å finne en anna plass:) leverte inn bilen min å de blei 10 000 dyrere enn avtalt å lakkeringen ser ikkje ut, du kan få se bilen sjølv om du lurer på kvifor eg ikkje anbefaler deg å lakkere der oppe

Fortjener å bli tatt vare på desse gamle bilene ja! :)

Åå? Har hørt veldig forsjellig om han, en kompis leverte bilen sin til retting av bakskjerm + lakkering av bagasjeluke nå i vår. Det fiksa han fort og prisen ble som avtalt. Men har også en annen kompis der fristen bare ble utsatt, og bilen sto der i flere måneder :P Er jævla usikker på hvordan jeg skal gjøre det når det gjelder lakk. Har pratet litt med Ole Saure også, så får høre hva han vil ha for å gjøre det :)

Har også hørt litt rykter om Caben din, skal vistnokk bli ganske så grom! :D Har du prosjektråd om denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må valse endel for og få på 10" kommer jo helt Ann på å Lav den sak være?, har 235/40-17 bak og 10" felg, og skamsenk:-), salsa så mye att jeg får hjulet inni bakskjermen eller va eg ska kalle det:-p

Må jo valse når du kjører med slik ballongdekk som 235/40..! ;) Kjører 225/35 bak på mine 10".. Det subber piiittelitt i stygge humper.. Ikke valset buer, kun lagt inn litt av kanten.. Facelift også, med lavere buer enn preface..

Samme profil på mine, men tviler på det blir noe skamsenk, men litt lavt måno det vær!:)

Kjør på med 225/35 eller 215/40 bak på 10" og 195/40 foran på 8,5 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må valse endel for og få på 10" kommer jo helt Ann på å Lav den sak være?, har 235/40-17 bak og 10" felg, og skamsenk:-), salsa så mye att jeg får hjulet inni bakskjermen eller va eg ska kalle det:-p

Må jo valse når du kjører med slik ballongdekk som 235/40..! ;) Kjører 225/35 bak på mine 10".. Det subber piiittelitt i stygge humper.. Ikke valset buer, kun lagt inn litt av kanten.. Facelift også, med lavere buer enn preface..

Samme profil på mine, men tviler på det blir noe skamsenk, men litt lavt måno det vær!:)

Kjør på med 225/35 eller 215/40 bak på 10" og 195/40 foran på 8,5 :)

kjører det samme på min også 225/35 på 10" felg, kun lagt inn kanten. går fint det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Eystein Ose changed the title to Eystein's bilpark. E30, E36, E91, F11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...