Gå til innhold

Kobar`s E46 M3 Phoenix Yellow


Kobar
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe :-P di blanke hjula er noen som hører til vintervraket, som jeg bare prøvemonterte på M3'n. Kjører med svarte vertini til vanlig :-) innpresset bak er jo helt fucked, dette er med 10mm spacer bak i tillegg.. Men er samme dekkdim som jeg har på vertini-felgene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ribbet bilen nå og heldigvis er det ikke så galt som fryktet. Det er di to bakerste/øvre festene som har vridd løs deler av platen. Selve festene er helt intakte da di er forsterka originalt fra bilen var ny.. Såklart er det original M3 ;-) skal legge ut bilder når hele operasjonen er ferdig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en original M bil? Er isåfall originalbiler plaget med subframe disaster også?

Er ikke noe annerledes på vanlig orginale M3 heller nei :) Akkurat likt som på en 318 dessverre.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe annerledes på vanlig orginale M3 heller nei :) Akkurat likt som på en 318 dessverre.

M3'n er levert med forsterka innfestninger til bakstell. Ringte GS på fredag å ville bestille forsterkninger, men ble fortalt at di ikke hadde noe annet enn hva som allerede er på bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

GS har gitt meg feil opplysninger, det finnes ikke forsterkninger what so ever på E46 M3'r. Rart igrunn siden E36 M3 kom med forsterka innfestninger til bakstellet..

Nå er ihvertfall alle punkter forsterka med 3mm stål, så slipper jeg å tenke mer på det problemet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GS har gitt meg feil opplysninger, det finnes ikke forsterkninger what so ever på E46 M3'r. Rart igrunn siden E36 M3 kom med forsterka innfestninger til bakstellet..

Nå er ihvertfall alle punkter forsterka med 3mm stål, så slipper jeg å tenke mer på det problemet :-)

Takk ;) Hehe hatt

Mange M3er så det visste jeg :) Helt elendig ja at det ikke er forsterket på M3 originalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...