Gå til innhold

Kobar`s E46 M3 Phoenix Yellow


Kobar
 Share

Anbefalte innlegg

Skal ikke si at jeg vet for sikkert men som jeg forstod RSheggem så driter de vell egentlig i å måle "minimum" høyde lenger...forbeholdt at det ikke står noe i Tüv papirene.

Før var det vell 11 Cm fra karosseri og ned til bakken, og 8 eller 9 cm på plastikk...Jeg har vært inne o godkjent KW3 og AC understell siste mnd...så aldrig noe måling fra bakken å opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Er jeg sikker på å! Du må ha papirer på begge i det minste! På min sjekket di kun nummerene på fjærene/dempere, lasteevnen og målte fra hjulbuene til midten av senterkopper. Di sjekket ikke hva som var lovlig og ikke. Å disse klossene har di sluttet å bruke for en stund siden ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter nærmere undersøkelser, så viser det seg at HAMANN har brukt H&R og Bilstein som underleverandører.

Så i dette tilfellet er det H&R dempere foran og Bilstein dempere bak.

Usikker på fjørene da det kun står nummer på disse..

Ang det skjemaet til HAMANN, så forstår jeg ikke hva jeg skal fylle inn på di 3 nederste rutene.

Så jeg prøver meg på litt englandsk å sender dem en mail med alle navn og nr jeg har funnet på fjører/dempere, og krysser fingrer og tær for at jeg får papirer på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg sikker på å! Du må ha papirer på begge i det minste! På min sjekket di kun nummerene på fjærene/dempere, lasteevnen og målte fra hjulbuene til midten av senterkopper. Di sjekket ikke hva som var lovlig og ikke. Å disse klossene har di sluttet å bruke for en stund siden ja :)

Hvorfor måler dem fra buen til senter? Hva er minste tillatte mål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg sikker på å! Du må ha papirer på begge i det minste! På min sjekket di kun nummerene på fjærene/dempere, lasteevnen og målte fra hjulbuene til midten av senterkopper. Di sjekket ikke hva som var lovlig og ikke. Å disse klossene har di sluttet å bruke for en stund siden ja :)

Hvorfor måler dem fra buen til senter? Hva er minste tillatte mål?

Fordi det målet som kommer fram der blir skrevet i vognkortet ;) er egentlig forskjell fra kit til kit men i mitt tilfelle kunne jeg hatt den så lav jeg ville for di sjekket ikke hvor lavt kitet var godkjent :P men jeg hadde jo justert den på det laveste som var lovlig i papira :( skule gjerne hatt noen kortere mål i vognkortet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kontakt, men negativt :( Dem mener bestemt på at det ikke har noe med HAMANN å gjøre, siden det står H&R og Bilstein bakom klistremerkene.. Så da er vell eneste alternativ å kjøpe nytt senkesett...

Eller skru original, men hadde vært fint å fått senk i vognkort òg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...