Gå til innhold

93mod 518 selges. så godt som rustfri.


 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge mitt lille "vinterprosjekt"

bilen er en e34 518 touring som har rullet 253000. er eugodkjent i 1,5 år til, årsavg er betalt. har byttet mye deler i understell, brilleforinger bak, lenkestag, topplager bak, foringer i traversj bak, vannpumpe, termostat og sikkert en del mer som jeg ikke husker. Har også bygd ny eksos. (bråker litt for mye etter min mening. følger også med nye vinterdekk på stålfelg, 60/40 senk med papierer, (er kappa fjører nå) har også modda amerikanske parklys på den, men det er koblet med rele slik at når du slår over fra parklys til kjørelys så funker alt som originalt.

Under bilen er det ikke rust, kanaler og jekkfester og alt er bra. har rustboble i lakken i C stolpen på ene sia. ellers har lakken litt striper og sår men ingenting kritisk. står også ei riegerleppe med catkiller på nå, men denne er stygg siden jeg tar nedi med fronten mye.

har også endel gromdeler som står på/kan følge med; nye org sota hella DE lykter. kjørt 50 mil med dem, ca strøkne 10x17 og 8,5x17 rondell 058 felger, sort skinn i bakseter og dørsider (mangler fremme) M5 diff med diffbrems (3,91) og calippere fremme fra m5 (til 315x28 skiver)

selges under selvkost, 25000 for alt.

bilen står i Kristiansund N

Eskild Loen

94895891

Eskildloen@hotmail.com

IMGP7088.jpg

Slik den står nå

IMGP7086.jpg

Slik den står nå

IMGP7097.jpg

Slik den står nå

Nyttbilde1.jpg

slik den står nå

Nyttbilde-1.jpg

med senk, uten kappa fjører

IMGP6238.jpg

uten senk og uten gromdeler

IMGP6249.jpg

nye vinterdekk

IMGP6221.jpg

Sommerfelger

IMGP6225.jpg

M5 diff med brems

IMGP6229.jpg

M5 frambremsecalippere

IMGP6235.jpg

nye sota Hella DE lykter

Selger også IMGP6267.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...