Gå til innhold

e90 lci, lei av bbs lm - forslag til nye felger?


Dal-z
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 months later...
Galskap og bytte ut BBS felgene etter min mening!

Du skal imponere meg mye om du finner noen felger som er noe vits i å bytte de ut med men... :)

Ikke når de er replika felger. :wink:

Så ikke det før nå, leste kun tittel og skumleste resten..

Da er jeg mer enig et evt. bytte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galskap og bytte ut BBS felgene etter min mening!

Du skal imponere meg mye om du finner noen felger som er noe vits i å bytte de ut med men... :)

Ikke når de er replika felger. :wink:

helt riktig :)

X100000 :mrgreen:

Var fine de line corsa hjula. :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sendt en mail til de og forhørt meg litt mer nå :)

men er det bare meg, eller ser det ut som det er 10" felger også framme på den m3'en? det blir vel i drøyeste laget på en standard e90, i tillegg til at det må bli helt jævlig å kjøre med? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var fra dem jeg kjøpte mine LC818.

Husk at E9x M3 har annet innpress bak. Men ja det ser ut til at han kjører noe ekstra bredt framme. Det er jo populært i statene nå med squared setup. Like bredt fremme og bak.

Er vel mer dette som er "det riktige"

http://www.wheeldude.com/wdg/_detail.ph ... 5290_5.jpg

Gå for ET30/ET37 og hjeller juster med spacere.

Satt nettopp på 8mm fremme og bak på min. Kjører nå 8.5 ET27 fremme og 9.5 ET27 bak. Liten antydning til subbing høyre bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, fornøyd med servicen derfra, hvor lang tid tok det før felgene ankom etter bestilling? tenker jeg går for 8,5" et30 og 10" et30 ja. tips til passende dekkdim? 225/40/19 og 265/35/19 burde vel passe bra.. kanskje 10 mm opp både framme og bak. har ikke lyst på så voldsom strekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ikke fornøyd med servicen i det hele tatt. Men det var på grunn av at det var feil på den ene felgen da jeg fikk den. Og det tok ca. et halvt år å få tilsendt en ny... Men ellers virker hjulene lette og sterke i forhold til prisen.

Jeg benyttet meg av Jetcarrier Sea. Så da var det gratis frakt fra Wheeldude til New Jersey. Frakt og mva. kom på drøye 4000,- for hjul, luftfilter og noen andre småting jeg handlet samtidig.

Tok vel en uke i frakt med UPS til New Jersey og ca. en måned totalt med Jetcarrier Sea. Jeg hadde det ikke travelt med å få dem over siden jeg bestilte i januar.

Wheeldude skulle har 975USD i frakt til døra mi for kun hjulene.

Du mener vel 225/35 og 265/30? Blir for høy profil med de du nevner. Jeg kjører 235-35 fremme på 8,5 og 275/30 på 9,5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. ser også at modbargains har linea corse i sitt sortiment, disse er vel rimelig seriøse? de sender ihvertfall til norge for en rimeligere pris enn 975usd.

mente selvsagt 225/35 og 265/30 ja, tenkte litt feil her. har i dag 235/35/19 og 265/30/19 falken fk 452 på 8,5 og 9,5" felger, er rimelig fornøyd med hvordan disse er mtp strekk. litt mer hadde ikke gjort noe igrunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...