Gå til innhold

* E30 Coupe, orginal 318is, 90mod* - innbytte


~ES
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har fått endel bud, har noen på 60 +, men haster ikke så venter å ser litt til. Den blir IKKE solgt for 50 uansett.. Da har jeg den heller selv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er din plan å selge for da,står bud over 50 men det selger du ikke for å du har bud på 60+ (hva det nå betyr)!

Hvorfor ikke bare skrive prisen du selger for i stedet for å være useriøs,så ser du jo fort om folk er villige til å betale eller ikke.

Ikke stygt ment altså,jeg er faktisk interressert i bilen å jeg har penger men ser ikke poenget med annonsen om du ikke vil selge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er din plan å selge for da,står bud over 50 men det selger du ikke for å du har bud på 60+ (hva det nå betyr)!

Hvorfor ikke bare skrive prisen du selger for i stedet for å være useriøs,så ser du jo fort om folk er villige til å betale eller ikke.

Ikke stygt ment altså,jeg er faktisk interressert i bilen å jeg har penger men ser ikke poenget med annonsen om du ikke vil selge.

enig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville jo såklart se hva jeg kunne få for bilen, å nå er det mange som har bydd 60 - 64 på bilen å da selger jeg selvsagt ikke for 50. Men skjønner tankegangen!

Blir nok ikke under 65 tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...