Gå til innhold

Hjelp til å dra av hjullager/nav på E34 fjærbein Trondheim


ingard
 Share

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier trenger jeg hjelp til å få av lagerene på to fjærbein (de er løse/av bilen). Jeg får ikke til å dra de av med det lille av verktøy jeg har her i Trondheim.

Noen som kunne gjort dette for meg (mot betaling)? Eller som vet et verksted som kan ordne dette kjapt. Antar at det skulle være greit. Hvis det er mulig kunne jeg få satt på nye lagre (som jeg har) i samme slengen, så slipper jeg det og (og jeg regner med det blir brukt momentnøkkel også).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke vanskelig og dra av det? bare og bruke en 2/3 arma avdrager elns... hvis den innerste biten av lageret sitter igjen så bare hammrer man litt på det :P

Kommer du til Trondheim og hjelper meg da? ;)

Jeg trenger bare noen minutter hos en grei mekaniker som har mulighet. Jeg har bare ikke verktøy eller plass å skru på her jeg bor nå. :) Kjøpte et avdragsningsverktøy på biltema og ødela det, så det trengs noe skikkelig verktøy.

Har du en hydaulisk presse el lignende skulle det ta 5 min. Ta betalt ;)

Edit: Men da må da være en mekaniker her på bimmers som jobber i Trondheim? :D Jeg kan komme fjærbeina i neste uke, så er det bare å finne et tidspunkt som det passer å ordne det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne gjort det om jeg hadde vært med dama opp til familien sin der :P

Tenker jeg skal ordne meg et skikkelig verksted når jeg blir "voksen".. Regner med at det da blir huslån, billån, osv.. Så det blir nok kanskje bare med drømmen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...