Gå til innhold

Derrick den tredje


Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer med et utrolig flott eksemplar av en E28, og i tillegg en Norsk en :D Er akkurat sånn en eldre BMW skal se ut, godt at det er noen som skjønner det :) Kan tenke meg at dette var en grom bil å ha i 1985 (og den dag i dag) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

:mrgreen:

Grattis med e28 "Derrick Edition".

regner med det var denne som sto til 40, husker ikke hvor den sto men jeg kikket såvidt på den.

Av frykt for å ødelegge gleden synes jeg mildt sagt forskjermene på den bør kastes.

De passer utrolig dårlig og jeg håper du koster på bilen et par den fortjener.

3dokqihzxkb76pxra2a8.jpg

For den er jo utrolig fin og ryddig!!! Og ja farvekombon er perfekt til bilen.

Nå mangler den bare at linjene ikke blir brutt så kan en trygt kalle det så strøken det går utfra alder. Nesten så en tenker på ordet misunnelig men jeg bytter det ut til "glad på dine vegne".

Smiles per Gallon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her dreper du overhode ingen glede! Jeg storkoser meg med bilen til tross for forskjermene.

Skjermene er byttet av forrige eier og er sannsynligvis ikke originale. Passformen er så som så, men det er foreløbig mer enn godt nok, og de færreste har et slikt blikk som EspenK.

Det som derimot er mer i øynefallende for de fleste, er at de har en litt annen nyanse i lakken enn resten av bilen.

Som tidligere nevnt, er ikke bilen perfekt og bruksgleden og kjøregleden forringes ikke nevneverdig for min del. Jeg er mer bekymret over det uoriginale eksosanlegget.

Bilen er ingen utstillingsgjenstand, snarere en kul youngtimer, jeg både tør, vil og kan bruke. Jeg kan være pirkete, men mitt lodd i livet er nok ikke å sjekke millimeterpasninger på karosserideler på en E28, selv om det kan være litt irriterende. Jeg får si som gode venn og lakkerer:Det er da tross alt ingen Rolls Royce vi snakker om

7544754980_94b979e798_b.jpg

7544758468_e35ac10d28_b.jpg

KGrHqFjkE5b4nUnBEBOYiHIVQdQ60_58.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:mrgreen:

blikk som EspenK
Du skjønner jeg har venner i amcar-miljøet og leser også en del bilblader. Bestandig tekst, så bilder. OFTE stemmer teksten dårlig med gjentrykket :)

JEG SKJØNTE IKKE ÅSSEN JEG SLETTET INNLEGGET OVER, HJELP HER:::::::

Det er da tross alt ingen Rolls Royce vi snakker om

Selv ville jeg nok svart: Nei gudsjelov, det er en BMW :)

Jeg kan være pirkete, men mitt lodd i livet er nok ikke å sjekke millimeterpasninger på karosserideler på en E28
Nei passningene er der fra fabrikk, de må bare opprettholdes. Faktum er at BMW og MB siden 60tallet har vært berømt for meget jevne karroseri-pasninger men jeg er enig med deg orginalpolizei: Kall det pirkete eller haukeblikk :D For meg passer en del, eller så gjør den det ikke! Jeg tipper løslig Stevie Wonder jobbet på verkstedet som byttet skjermer.
Bilen er ingen utstillingsgjenstand, snarere en kul youngtimer, jeg både tør, vil og kan bruke
Jeg er snaut missunelig på Derrick wonderbaumen, den gjør nok halve kjøregleden. Pleier å kikke etter sånt selv når jeg er nedover men jeg ser det er på tie med en tur igjen.

Som sagt:

Denne bilen er en av få meget pene e28 som atpå har gått hele livet i samme nabolag!
At du tar vare på den tviler jeg ikke på, fant jo knapt et støvkorn på bilder :applause:

Kjeder du deg en dag kjøper du en 1x1" og kler den med skinn samt en "død" hammer :D

Og ja! lakkforskjell eller ikke, jeg ser frem til flere bilder, ikke mange e28 ser så ryddig ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sånn at det er nevnt: Dekorstripene på bilen er trukket 0.5 - 1 cm over karosseriprofilen(knekken) og dermed kan det medføre til en optisk illusjon på bildene............

:mrgreen: Hehe jeg skal ikke "mase" mer om de.

Synes det var artig at det sto BBS-felger på den, ble alle "stor-sekser" levert med disse?

Ellers synes jeg du var heldig med intreøret, lagt merke til at en del e34 og e39 også har lys topp på dashbordet. Denne var som den skal være: Svart. Jada detaljer vettu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...