Gå til innhold

Min 725tds! bruksbil prosjekt:) hjemme igjen:)


bergeee
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå skal du høre: snakka med en kar som har meget god greie på dieselmotorer generelt, og da jeg fortalte om symptomene på min motor som gjorde at jeg bestemte meg for å bytte motor, hadde han en rimelig enkel forklaring på hva som kunne være galt. Han mente rett og slett at det kunne være en dyse eller 2 som ikke fungerte optimalt ut i fra det jeg kunne fortelle :roll:

Skal få testa alle dysene over helga for å finne ut om det er det som er årsaken. I samme slengen skal jeg ta kompresjonstest på toppen for å finne ut om ventilene fungerer som de skal. OM det da viser seg at det kun er dysetrøbbel som var feilen på min motor, så har jeg hvertfall en komplett motor til deg om du ønsker det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fant ut at det blei billigere med biltransport!:) fikk pris på 4500kr for transport. og renga med og bruke godt over 3000kr i diesel, pluss henger, pluss mat og at det er en 2 dagers tur!:) så 4500 var ikke så værst syntes jeg!:) skulle ringe han for og planlegge det i dag, men han svarte ikke:P prøver igjen i morgen!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åssen coilovers kjøpte du til din da fredrik?:) må se på den en dag:P og åssen 19" passer på:) litt usikker på åssen felg dim jeg skal ha serru:P vill ha den lav, men skal jo brukes. så blir den jo ganske lav i buene med 20" der:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

her ligger det dårlig ann:P skal opp og hente skilter i løpet av uka, men jeg jobber så mye om dagen at jeg ikke har hatt ork til og styre med den delebilen, men har ringt og snakka med han og snakka med frakt frima så må bare få avtalt en tid det passer for begge:) så etter jeg har fått den er det ikke mange smellene før jeg er ute og kjører:)

skiltene skal jeg hente nå pga den skal på eu i løpet av måndten. så da får jeg en måndte ekstra frist pluss at jeg slipper og styre med prøveskilt når den skal på eu osv!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...