Gå til innhold

m51d25 spørsmål!


bergeee
 Share

Anbefalte innlegg

"Vanos" satt og tenkte på andre ting, fixsa nå.

Gjør i prinsipet alltid motsatt av det staten anbefaller. Så jeg ble aldrig veiledet til og kjøpe diesel bil. Som nå helst skal høgges. Men har en e28 524td som de fleste ikke komer til og se baklysa på(mekanisk pumpe).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som helt sikkert passer overens er selve blokka og toppen, altså du slipper å åpne motoren. Bunnpanna har faktisk også sumpen i forkant på både E34 og E38. I og med at du har en komplett motor fra før (eller?), flytter du bare over det som ikke er likt, som f.eks. motorfester, servopumpe, ac, LMM, div. rør/slanger osv. Litt usikker på dieselpumpa, men muligens det holder å bytte den elektriske komponenten som sitter på siden av pumpa. Altså den med en rund kontakt på. Den måtte hvertfall byttes på en E39-motor som skulle monteres i en E34 har jeg blitt meg fortalt av noen som har prøvd det.

Ikke sikkert du ble noe klokere, men alt avhenger egentlig om du har en komplett motor fra før å plukke utvendige deler fra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har helt komplett motor:) så blir og sette over det meste, kan noen gi meg en liten forklaring på hva jeg trenger og bytte fra pumpa?:) drar og henter motoren på mandag. så håper på og få den i bilen på tirsdag eller onsdag:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...