Gå til innhold

risting i rattet over 75km/t e34


AHellem
 Share

Anbefalte innlegg

se der ja! er nok godt mulig det er mangel på sentraliseringsring som er problemet mitt! men han jeg kjøpte felgene av hadde de på sin e34 og sa ingenting om noe ringer... det var en 518i, mens jeg har en 520i m50 da... vet ikke om det er forskjell på navet på de to bilene jeg? han har i hvertfall trommelbremser bak, så er jo muuulig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sentraliseringsringer montert og det funket som faen... var det som var problemet :) casterstagene må nok vente litt til... EU-kontroll i november, men er ikke merkbar slark i de!

takker alle for god respons :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det du sier om slitte støtdempere tror jeg jeg opplever med venstre støtdemper foran... men om det er som jeg tenker det er, så merker du vel helst det ved svak oppbremsing, som gjør at ting ikke blir presset verken fram eller bak i demperen, og dermed blir stående å riste... tror det er det som skjer med meg i hvertfall, men mulig det kan bli mye verre om de er veeeeldig slitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det du sier om slitte støtdempere tror jeg jeg opplever med venstre støtdemper foran... men om det er som jeg tenker det er, så merker du vel helst det ved svak oppbremsing, som gjør at ting ikke blir presset verken fram eller bak i demperen, og dermed blir stående å riste... tror det er det som skjer med meg i hvertfall, men mulig det kan bli mye verre om de er veeeeldig slitt!

Slitte dempere kan ofte bli mistolka som urunde dekk, og kan oppleves akkurat likedan, i alle tilsvarende situasjoner. Brems eller ei...

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...