Gå til innhold

Min svarte E30 M3


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ta deg ein tur til Bømlo, så finner vi på noe :)

Min bil er ikke kjørbar for tiden men....

Får gjøre det ja, kan gi deg en lyd vettu :)

Steike! Denne så skikkelig feit ut :) Synes normalt ikke at M3 i svart er noe greier, da formene forsvinner fort. Men denne kledde svart helt perfekt :) Kult at det ruller en M3 E30 nå i Haugesund, da de fleste andre ibyn står i garasjer til restaurering...

Tusen takk, hyggelig å høre fra en som jeg mener har en av de aller råeste E30 M3ene :applause: Var faktisk å snakka med en mekaniker på mekonomen her om dagen for skulle ha noe hjelp.... og da nevnte han deg :) Du bodde vist ikke så langt unna, hadde vært morro å kommet å tatt en titt :)

Få ut noen interiørbilder å da:) men ser forøvrig veldig bra ut.

Det skal jeg få ordna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du ha M3en lenge i haugesund eller? hadde vert kjekt å få sett lit nermer på den før den blir vinterlagret :)

Skal ha den her til det blir vinterlagring, når jeg kjører den over igjen er jeg ikke helt sikker på... men vi har god tid til et møte ;)

Grom M3, veldig pent :D

Hvilke felger er det? Spec?

Hyggelig å høre :) OZ futura, lakkert i en VW grå farge. 3 toms kanter både foran og bak, 8.5 foran og 9.5 bak... ET husker jeg ikke helt, men den er veldig lav noe rundt 5 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var artigt med besøk igår, selv om jeg ikke fikk gjordt det jeg skulle! Kjekt å se en hel og pen M3 igjen :)

Og behold bilen du!

Var veldig hyggelig å komme besøk også, ikke minst få sett på råskinnet av M3 en din :) Fy som jeg gleder meg til å se denne da du får den sammen igjen, og ikke minst se hvor fært det går :D Har fått litt inspirasjon nå og må nok få kjøpt meg en S50B32 og satt inn og godkjenne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...