Gå til innhold

Hva er dette? sitter på "lokket" til bensinpumpen på E39


jojr
 Share

Anbefalte innlegg

Har vært på skroten for å finne en brukt bensinpumpe, men på min sitter det en slange ekstra tilkoblet noe jeg ikke fant på noen av de 8 pumpene på skroten,

Så lurer litt på hva hva dette er. Nærmeste jeg har kommet etter mye "luring" er at jeg har denne p.g.a. at bilen min har webasto, og tilførsel av bensin til den.

Bilen er en 523IAT m52B25 tu 1999 mod

Noen som vet hva dette er? den slangen som går inn nederst på bildet.

o7i6f3w57fqqye9icdic.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på skroten for å finne en brukt bensinpumpe, men på min sitter det en slange ekstra tilkoblet noe jeg ikke fant på noen av de 8 pumpene på skroten,

Så lurer litt på hva hva dette er. Nærmeste jeg har kommet etter mye "luring" er at jeg har denne p.g.a. at bilen min har webasto, og tilførsel av bensin til den.

Bilen er en 523IAT m52B25 tu 1999 mod

Noen som vet hva dette er? den slangen som går inn nederst på bildet.

[ Bilde ]

Er ikke det bare retur slangen da..

Er en fram til bensin galleriet å en tilbake til tanken.

Viss du har webasto er kansje drivstofftilførselen koplet inn i bensin røret/slangen lenger framme me et y kryss eller noe.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ser du den fargen, er det selve lokket,

Men jeg må uansett få på en overgang slik at jeg får satt på det røret, som kommer inn i nedkant på bildetsom jeg ikke helt vet hva går til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det røret har ikke noe med pumpa og gjøre. Skru det ut så ser du. Pumpa sitter ikke fast i lokket, så du kan bruke det du har... Jeg har forresten ett par pumper til e38.. e38 og e39 deler mye deler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ser du den fargen, er det selve lokket,

Men jeg må ansett få på en overgang slik at jeg får satt på det røret. Som kommer inn i nedkant på bildetsom jeg ikke helt vet hva går til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...