Gå til innhold

Hva er dette? sitter på "lokket" til bensinpumpen på E39


jojr
 Share

Anbefalte innlegg

Det røret har ikke noe med pumpa og gjøre. Skru det ut så ser du. Pumpa sitter ikke fast i lokket, så du kan bruke det du har... Jeg har forresten ett par pumper til e38.. e38 og e39 deler mye deler..

Ja kan bytte lokket over så er det i orden, men skulle gjerne visst hva det var til. Den festes inn på en overgang som er skrudd på der hvor det ellers bare står en tut opp. fra den går det en slange som henger løst ned til bunnen av tanken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det røret har ikke noe med pumpa og gjøre. Skru det ut så ser du. Pumpa sitter ikke fast i lokket, så du kan bruke det du har... Jeg har forresten ett par pumper til e38.. e38 og e39 deler mye deler..

Har ikke tilfeldigvis senkefjærer foran til E39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Webasto'en suger bensin/diesel fra egen line til tanken. Denne slutter litt over bunnen, slik at du alltid har 15-20% igjen når webasto stopper. Vil tro det er dette røret som går til webasto'en. På min bil har jeg heller ingen retur line som jeg kan se hvertfall. (diesel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Webasto'en suger bensin/diesel fra egen line til tanken. Denne slutter litt over bunnen, slik at du alltid har 15-20% igjen når webasto stopper. Vil tro det er dette røret som går til webasto'en. På min bil har jeg heller ingen retur line som jeg kan se hvertfall. (diesel)

Ja det går en slange ned i tanken som fra denne overgangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...