Gå til innhold

E3 3.0 ønskes


e34ose
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Neste bil blir nok en E3 3.0, og lurer da på om noen har en slik stående i god stand.

Godt stand vil da være, lite rust og jevnlig vedlikehold, og ingen store ting som må skiftes.

Er bilmekaniker av yrke, så om der er slitne bremseskiver eller foringer etc har dette ingenting og si.

Om noen vet om en som har stått på en låve under en presenning som en bestefar hadde en gang i tiden, så er jeg veldig intressert!! :D

Helt med papirer, og helst original bil, men om den er senket o.l er ikke noe problem ;)

Ta kontakt på e-post henrik_ose@hotmail.com eller på tlf 41 22 46 91 etter kl 1900

Send gjerne med bilder på e-post :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Neste bil blir nok en E3 3.0, og lurer da på om noen har en slik stående i god stand.

Godt stand vil da være, lite rust og jevnlig vedlikehold, og ingen store ting som må skiftes.

Er bilmekaniker av yrke, så om der er slitne bremseskiver eller foringer etc har dette ingenting og si.

Om noen vet om en som har stått på en låve under en presenning som en bestefar hadde en gang i tiden, så er jeg veldig intressert!! :D

Helt med papirer, og helst original bil, men om den er senket o.l er ikke noe problem ;)

Ta kontakt på e-post henrik_ose@hotmail.com eller på tlf 41 22 46 91 etter kl 1900

Send gjerne med bilder på e-post :D

Vil bare si at du er ute etter en pen bmw klassiker.

Men er vell ikke så lett å få tak i en. Spessielt i god stand.

En kompis av meg var ute etter en gammel amerikaner, fant til slutt hva han var ute etter i utlande med en del søking på google.

Kan jo være et alternativ for deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tenkt på det, men ville helst ikke dra til utlandet med det første. det finnes bra biler i norge også, må bare lete litt, å da blir det bare bedre når jeg finner rette bilen ;)

mener personlig det er den peneste bmwen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en veldig frisk 77 e3 3,0 med 635 csi motor som er trimmet,helt ny 4trinns aut fra 735.har også brukt ca 9k på understell.tak må byttes pga takluke og rust,kanaler må skiftes samme problem.bilen er i ålesund,men jeg har 3 uker igjen av ferie.jeg har nå 9 gamle bmw r.ta kontakt på 90930966 etter 11 aug.tak i annen farge kan følge med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en veldig frisk 77 e3 3,0 med 635 csi motor som er trimmet,helt ny 4trinns aut fra 735.har også brukt ca 9k på understell.tak må byttes pga takluke og rust,kanaler må skiftes samme problem.bilen er i ålesund,men jeg har 3 uker igjen av ferie.jeg har nå 9 gamle bmw r.ta kontakt på 90930966 etter 11 aug.tak i annen farge kan følge med.

veldig intressant! :D

er inne i førstegangstjenesten nå, men kommer hjem om noen uker, om du ikke har noe stress med og selge bilen )

har veldig lyst og komme og se i allefall ;D

har du friske kanaler også? dokumentasjon på bilen?

Kunne du sendt meg noen bilder på henrik_ose@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...