Gå til innhold

e61 vindu lister venstre side - løse?


johnkanon
 Share

Anbefalte innlegg

oppdatert!

har bestillt ny list, skal få den på fredag.

Sjekket med Bavaria Økern (veldig god service forresten) listen skal bare være klipset på plass.

Bare usikker på hva slags verktøy jeg skal bruke for å få av lsiten, uten å ødlegge noe.

eneste teknisk bilde jeg har;ciqjkt7abf6gz1hrcuxw.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har og en som er på tur av. Tror tidligere eier har hatt bilen på bmw og utført noe lakkering på den døra. Sikkert hatt av lista og deretter gjort en dårlig jobb med montering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lista er bare trykket ned fra oversiden på dørpanelet. For å ta den av er det bare å vippe den opp i bakkant. Legg en fille på selve dørpanelet (selvsagt vasket bilen på forhånd) og vipp den opp med en sparkelspade, stort flatjern e.l. Ny list trykkes ned fra oversiden over den kanten på dørpanelet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, da fikk jeg hentet listen eller "Avtåckning" som det heter, kom helt fra Sverige - (672.- kostet det)

Fikk tatt av den gamle lista - veldig forsikitg og den var "litt" skjev for å si det mildt.

(å ja, de ligger rett ved siden av hverandre, gamle øverst)

znunvoqpw2rq9psxnxgo.jpg

Var vanskelig å ta av lista, så ut som noen hadde brukt lim for å feste den gamle listen.

Den nye listen var mye mer trangere å få på, ble hvertfall fornøyd med resultatet.

x277cz62srzyssv8phtq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...