Gå til innhold

///Mr.X: E30 Touring [DriftWaggon Edition]


///Mr.X
 Share

Anbefalte innlegg

Koselig å høre *like*, den vil ta seg opp en hel del når jeg får den teknisk klar og kan begynne på utsende :mrgreen:

Den blir ikke varm på "vanlig kjøring", kun ved hard/bane kjøring, den klarte ihvertfall ikke min kjøring, jeg kjører ikke hardt :)

Problemer er til å løses, jeg jobber med feilsøke på gamle biler så skal jeg nok finne ut av det.

Skal ha alle grunn komponenter mest mulig originalt, som ekspansjonstanken, det løser ofte feil fortere.

Vil oppdater under feilsøkingen med bilder å info/verdier :)

Driver å ordner med siste finish på E30 M3 bunnene nå før dem sendes til maskinering, da blir det masse sving! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

"nesten" likt Yngve :lol: Men det kommer seg nå :wink: Takk M|Fjeld, ble greit når man fikk øket "noe" på spec`listen.

Har bestemt meg for å droppe M3 skjermer da dette kun er en "vente bil", så blir å få den 110% teknisk, shine opp skavanker og lakke den opp :)

Så når denne er fikset, Motor er 110%, har alle 340hk og rettet på dem feilene som er kommer den til salgs mot høsten.

Har forøvrig funnet brudd på signal fra lambdasonden, håper og få tid til å se mere på det over helgen.

Noe av det som skjer på NordicMotorsport om dagen er dette :wink:

iy2n08yv0unyrlq6kf00.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...