Gå til innhold

Gruppekjøp på BC Racing coilovers.


joachim sørlie
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

At du dempern subber, så må lage nye hull 1cm utover, går kjapt og er absolutt verdt det :)

Det bør vel også kombineres med litt ekstra stål og gjerne bur, da sportsdempere river hull i de originale tårnene uten at bilens vekt hviler på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bror min kjører på et slikt sett. Det er sinnsykt stivt etter min meining! :) På det stiveste da selvfølgelig ;)

Det er stor forskjell på mykest og stivest! Veldig stor forskjell, på det mykeste minner bilen om sånn typisk E39 med m sport understell og på det hardeste er det knapt bevegelse :) sykt morsomt på det hardeste :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du dempern subber, så må lage nye hull 1cm utover, går kjapt og er absolutt verdt det :)

Det bør vel også kombineres med litt ekstra stål og gjerne bur, da sportsdempere river hull i de originale tårnene uten at bilens vekt hviler på dem.

Ja, man sveiser og forsterker litt, kan godt sende meg en PM for de so har 3 serie så kan jeg forklare bedre der med bilder osv når jeg er på dataen og ikke mobilen :)

Men hadde vært flott om noen ble med snart så vi kanskje får bestilt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bror min kjører på et slikt sett. Det er sinnsykt stivt etter min meining! :) På det stiveste da selvfølgelig ;)

Det er stor forskjell på mykest og stivest! Veldig stor forskjell, på det mykeste minner bilen om sånn typisk E39 med m sport understell og på det hardeste er det knapt bevegelse :) sykt morsomt på det hardeste :D

Vi kjører bare på det stiveste vi, hehe! :) Jeg har kjøpt meg K-Sport sitt nye Drifte coilover kit til E30 nå, ellers hadde jeg blitt med på gruppe kjøp her! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skal ha nye coilovere, og ser hva som finnes! Har tittet på k-sport sitt drift oppsett, men har hørt mye positivt om BC rundt om.. Er intr i det drift oppsettet hvor man må bygge om litt.. Men vil gjerne se noen bilder av hva som må gjøres og ferdig satt opp underifra og fra baggasjerom om du klarer å ordne det? :)

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må forsterke opp tårnet litt bak, det må du uansett på k-sport sitt og. Men jeg er litt usikker på e36, for på e30 måtte vi flytte hele dempern 1 cm utover fordi den subba i rammevangen, kanskje det ikke er nødvendig på e36. Det er ikke store jobben, banker bare til noen plater så du får forsterka litt, så borrer du bare to nye hull til dempern 1cm utover. Er gjort på noen timer, enkel jobb :) har desverre ikke noen bilder av det. Men hvis du vil kan du ringe meg om du lurer på noe mer! ;) 97681968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...