Gå til innhold

Sen 2002 mod. E 39 530d Touring deler selges. Nesten hel bil


Eirik Viste
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har glemt å skrive her pga en del OL kikking.

Rattstammen er manuell. En kompis trenger sluttstykket til låsen. Men er det pga tenningslåsen du vil bytte rattstammen eller er noe ødelagt? Prioriterer salg av hele rattstammen komplett.

I dag skal det meste av delene inn i Transiten. Da skal jeg få tatt bilder av setene og dørtrekk før de lastes inn i bilen.

Komplett bakstilling med diff og drivakslinger og bremsecalipere(slitte skiver) selges for 3.000 kr. Bakstilling hadde ingen ulyder og var tight og fin. Gode støtdempere. Men den selges uten luftbelgene som er tatt av. Spiralfjærer tror jeg ikke passer på denne rammen.

Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koppholderne er det flere som vil ha. Men jeg vil først sjekke ut de jeg har på min egen bil om de er i orden. Har kjørt bilen så lite så jeg husker ikke om de er ok.

Nå begynner etterhvert bilen å fylles opp. Det tar vært 30 grader her i mange dager, så arbeidet er blitt utsatt. Og det tar lang tid å laste riktig og utnytte plassen best mulig. Når en skal frakte karosserideler må alt lastes og plasseres mer nøyaktig. Har bedre overblikk over delene også nå siden det er et par måneder siden bilen ble demontert.

Jeg kjøpte microSD kort til den nye mobilen, men jeg får ikke til å overføre bildene til datamaskinen. Så bilder av setene får jeg ikke fikset. Men setene er i meget bra stand. Det samme er dørtrekkene. Begge venstre dørene er mest sannsynlig solgt. Og bakluken som tidligere nevnt. Ellers er venstre framskjerm i meget bra stand. Begge høyre dørene er og helt rustfrie, men et par småbulker. Men mye bedre å måtte rette og sparkle litt på en rustfri dør enn å gjøre noe med en dør som ser fin ut utvendig, men har falserust.

Det blir nok å ta fergen til Kristiansand på onsdag som jeg allerede har billett til.

Det kommer mer bilder av delene når jeg er kommet hjem.

Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har avtagbart hengerfeste med kabler og kontakter tilhørende hengerfestet. Om alle biler har kontakten inni bagasjerommet vet jeg ikke, men jeg passet på å ikke klippe over noen av kablene.

Jeg vet enda ikke om jeg beholder hengerfestet selv. På min E39 som skal bygges om er det fast feste. Men det kan være at jeg fjerner hengerfestet helt for å vinne noen kilo vekt i forbindelse med ombyggingen.

Hengerfestet er skrudd fast i en alubjelke på min fanger. I tilfelle festet selges følger ikke bjelken i fangeren med. Men den bjelken fra mitt faste hengerfeste i stål kan følge med.

Jeg kommer hjem på onsdag og bestemmer meg raskt for om jeg skal selge eller ikke.

I tilfelle salg koster hengerfestet 1.500 kr + frakt.

Hilsen Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komplett bakstilling med diff og drivakslinger og bremsecalipere(slitte skiver) selges for 3.000 kr. Bakstilling hadde ingen ulyder og var tight og fin.

Har du bilde av denne å eit mål på bredden (nav flate til nav flate)

Lurer på om det går an å bygge inn denne på en veldig brei E30 som spiser stikkakslinger til alle måltider :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt PM til deg Rayman.

Ellers ville en kompis ha det avtagbare hengerfestet. Koppholderne trenger jeg til min egen 528.

Det har vært mye å gjøre etter at jeg kom hjem. Skal få fikset bilder av interiøret i løpet av helgen.

Motor og girkasse kan selges separat.

Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...